artykuł nr 1

Ogłoszenie o wyniku postępowania przetargowego - dot. zamówienia poniżej 60.000 euro.

  Turów, dnia 5.01.2015 r.

Ogłoszenie o wyniku postępowania przetargowego – dot. zamówienia poniżej 60.000 euro.

 

  Dom Pomocy Społecznej w Turowie informuje, że w dniu 5.01.2015 r. o godzinie 1000 Komisja Przetargowa powołana przez Dyrektora Domu przystąpiła do otwarcia ofert złożonych do przetargu nieograniczonego na „Zakup żywności dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie z podziałem na 8 zadań” (przetarg na zadanie: 6 – dostawa jaj)

 

  Do godziny 900 5.01.2015 roku dostarczono n/w oferty:

 

1.   Zadanie nr 6 – dostawa jaj

1)   Kra-Bin Sp z o.o., 42-100 Kłobuck, ul. Długosza 99

· wartość netto –  2.520,00,-

· wartość brutto – 2.646,00,-

· termin dostawy – 24 godziny od chwili zamówienia.

2)   Produkcja jaj konsumpcyjnych RAMAJA, ul. Asnyka 24, 42-256 Olsztyn

· wartość netto –  3.010,00,-

· wartość brutto – 3.160,50,-

· termin dostawy – 24 godziny od chwili zamówienia.

 

Komisja po otwarciu oferty stwierdziła, że oferty należy uznać za ważne.

Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia kryterium oceny była wartość brutto zadania- 90% oraz termin dostawy- 10%.

W związku z powyższym wybrano:

1)   Zadanie nr 6 – dostawa jaj

Kra-Bin Sp z o.o., 42-100 Kłobuck, ul. Długosza 99

· wartość netto –  2.520,00,-

· wartość brutto – 2.646,00,-

· termin dostawy – 24 godziny od chwili zamówienia.

 

W/w dostawcę, wybrała Komisja celem zaakceptowania przez Dyrektora i podpisania z nim umowy na dostawę żywności.

 

 

artykuł nr 2

Ogłoszenie o wyniku postępowania przetargowego - dot. zamówienia poniżej 60.000 euro na rok 2015

  Turów, dnia 11.12.2014 r.

Ogłoszenie o wyniku postępowania przetargowego – dot. zamówienia poniżej 60.000 euro.

  Dom Pomocy Społecznej w Turowie informuje, że w dniu 10.12.2014 r. o godzinie 1000 Komisja Przetargowa powołana przez Dyrektora Domu przystąpiła do otwarcia ofert złożonych do przetargu nieograniczonego na „Zakup żywności dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie z podziałem na 8 zadań”.

  Do godziny 900 10.12.2014 roku dostarczono n/w oferty na poszczególne zadania przetargu:

1.   Produkty mleczarskie

1)   „KRA-BIN” Sp. z o.o., 42-100 Kłobuck, ul. Długosza 99

· wartość netto – 15.264,50 ,-

· wartość brutto – 16.027,73 ,-

· dostawa w ciągu 48 godz. od chwili pisemnego lub telefonicznego złożenia zamówienia, średnio raz w tygodniu.

2.   Różne produkty spożywcze

1)   „KRA-BIN” Sp. z o.o., 42-100 Kłobuck, ul. Długosza 99

· wartość netto – 10.335,50 ,-

· wartość brutto – 11.350,40 ,-

· dostawa w ciągu 48 godz. od chwili pisemnego lub telefonicznego złożenia zamówienia, średnio raz w tygodniu.

2)   Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowe „POLARIS", 62-800 Kalisz, ul. Żołnierska 20a

· wartość netto – 10.700,98 ,-

· wartość brutto – 11.720,57 ,-

· dostawa w ciągu 48 godz. od chwili pisemnego lub telefonicznego złożenia zamówienia, średnio raz w tygodniu.

3)   Piekarnia LIPIANIN, 49-351 Przylesie 32

· wartość netto – 20.814,24,-

· wartość brutto – 22.832,50,-

· dostawa w ciągu 48 godz. od chwili pisemnego lub telefonicznego złożenia zamówienia, średnio raz w tygodniu.

3.   Warzywa i owoce

1)   Firma Handlowo –Usługowo -Produkcyjna IMPORT-EKSPORT, 98-330 Pajęczno, Stare Gajęcice 11

· wartość netto – 3.237,00 ,-

· wartość brutto – 3.414,99 ,-

· dostawa w ciągu 48 godz. od chwili pisemnego lub telefonicznego złożenia zamówienia, średnio raz w tygodniu.

2)   F.H.U. DAMEX 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 86/1

· wartość netto – 2.180,95 ,-

· wartość brutto – 2.300,97 ,-

· dostawa w ciągu 48 godz. od chwili pisemnego lub telefonicznego złożenia zamówienia, średnio raz w tygodniu.

4.   Mięso, produkty mięsne, wędliny

1)   „Masarnia Borowe” J.B. Pluta, Spółka Jawna, Borowe, ul. Długa 114,
42-133 Węglowice

· wartość netto – 28.400,00,-

· wartość brutto – 29.820,04,-

· dostawa w ciągu 48 godz. od chwili pisemnego lub telefonicznego złożenia zamówienia, średnio raz w tygodniu.

2)   Zakład Produkcyjno-Handlowy „ADMAR” Siedlec, ul. Częstochowska 34,
42-253 Janów

· wartość netto – 26.637,65,-

· wartość brutto – 27.969,58,-

· dostawa w ciągu 48 godz. od chwili pisemnego lub telefonicznego złożenia zamówienia, średnio raz w tygodniu.

3)   Polski Koncern Mięsny DUDA SA Oddział w Warszawie CM MAKTON, 02-599 Warszawa, ul. Kłobucka 25

· wartość netto – 33.063,60,-

· wartość brutto – 34.716,78,-

· dostawa w ciągu 48 godz. od chwili pisemnego lub telefonicznego złożenia zamówienia, średnio raz w tygodniu.

5.   Pieczywo – świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

1)   Piekarnia Janów-Olsztyn, 42-253 Janów, ul. Częstochowska 37

· wartość netto – 14.025,58,-

· wartość brutto – 14.792,09,-

· dostawa w ciągu 48 godz. od chwili pisemnego lub telefonicznego złożenia zamówienia, przynajmniej 3 razy w tygodniu, tj. poniedziałek, środa, piątek.

2)   Piekarnia LIPIANIN, 49-351 Przylesie 32

· wartość netto – 17.979,70,-

· wartość brutto – 18.979,81,-

· dostawa w ciągu 48 godz. od chwili pisemnego lub telefonicznego złożenia zamówienia, przynajmniej 3 razy w tygodniu, tj. poniedziałek, środa, piątek.

6.   Jaja 

1)   „KRA-BIN” Sp. z o.o., 42-100 Kłobuck, ul. Długosza 99

· wartość netto – 2.590,00 ,-

· wartość brutto – 2.719,50 ,-

· dostawa w ciągu 48 godz. od chwili pisemnego lub telefonicznego złożenia zamówienia, średnio raz w tygodniu.

 

2)   Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowe „POLARIS", 62-800 Kalisz, ul. Żołnierska 20a

· wartość netto – 2.590,00 ,-

· wartość brutto – 2.719,50 ,-

· dostawa w ciągu 48 godz. od chwili pisemnego lub telefonicznego złożenia zamówienia, średnio raz w tygodniu.

7.   Mrożonki, warzywa, mięso mielone mrożone, udka, kluski śląskie, pierogi

1)   Firma Handlowa „ANNA”, Sieracka, Cygan i Wspólnicy Sp. J.,
42-200 Częstochowa, ul. Złota 120

· wartość netto – 5.736,65,-

· wartość brutto – 6.023,48,-

· dostawa w ciągu 48 godz. od chwili pisemnego lub telefonicznego złożenia zamówienia, średnio raz w tygodniu.

8.   Ryby mrożone

1)   Firma Handlowa „ANNA”, Sieracka, Cygan i Wspólnicy Sp. J.,
42-200 Częstochowa, ul. Złota 120

· wartość netto – 2.177,30,-

· wartość brutto – 2.286,17,-

· dostawa w ciągu 48 godz. od chwili pisemnego lub telefonicznego złożenia zamówienia, średnio raz w tygodniu.

Wybór Dostawców:

Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia kryterium wyboru ofert była wartość brutto poszczególnych zadań – 90%  oraz termin dostawy – 10%.

W związku z powyższym wybrano niżej wymienionych dostawców dla poszczególnych zadań:

Zadanie nr 1 - Produkty mleczarskie

„KRA -BIN” Sp. z o.o., 42-100 Kłobuck, ul. Długosza 99

· wartość netto – 15.264,50 ,-

· wartość brutto – 16.027,73 ,-

· dostawa w ciągu 48 godz. od chwili pisemnego lub telefonicznego złożenia zamówienia, średnio raz w tygodniu.

Zadanie nr 2 - Różne produkty spożywcze

„KRA -BIN” Sp. z o.o., 42-100 Kłobuck, ul. Długosza 99

· wartość netto – 10.335,50 ,-

· wartość brutto – 11.350,40 ,-

· dostawa w ciągu 48 godz. od chwili pisemnego lub telefonicznego złożenia zamówienia, średnio raz w tygodniu.

Zadanie nr 3 - Warzywa i owoce

F.H.U. DAMEX 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 86/1

· wartość netto – 2.180,95 ,-

· wartość brutto – 2.300,97 ,-

· dostawa w ciągu 48 godz. od chwili pisemnego lub telefonicznego złożenia zamówienia, średnio raz w tygodniu.

Zadanie nr 4 - Mięso, produkty mięsne, wędliny

Zakład Produkcyjno-Handlowy „ADMAR” Siedlec, ul. Częstochowska 34,
42-253 Janów

· wartość netto – 26.637,65,-

· wartość brutto – 27.969,58,-

· dostawa w ciągu 48 godz. od chwili pisemnego lub telefonicznego złożenia zamówienia, średnio raz w tygodniu.

Zadanie nr 5 - Pieczywo – świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

Piekarnia Janów-Olsztyn, 42-253 Janów, ul. Częstochowska 37

· wartość netto – 14.025,58,-

· wartość brutto – 14.792,09,-

· dostawa w ciągu 48 godz. od chwili pisemnego lub telefonicznego złożenia zamówienia, przynajmniej 3 razy w tygodniu, tj. poniedziałek, środa, piątek.

Zadanie nr 6 - Jaja

Przetarg nie rozstrzygnięty w związku z tym, że wpłynęły dwie identyczne oferty.

Zadanie nr 7 - Mrożonki, warzywa, mięso mielone mrożone, udka, kluski śląskie, pierogi

Firma Handlowa „ANNA”, Sieracka, Cygan i Wspólnicy Sp. J.,
42-200 Częstochowa, ul. Złota 120

· wartość netto – 5.736,65,-

· wartość brutto – 6.023,48,-

· dostawa w ciągu 48 godz. od chwili pisemnego lub telefonicznego złożenia zamówienia, średnio raz w tygodniu.

Zadanie nr 8 - Ryby mrożone

2)   Firma Handlowa „ANNA”, Sieracka, Cygan i Wspólnicy Sp. J.,
42-200 Częstochowa, ul. Złota 120

· wartość netto – 2.177,30,-

· wartość brutto – 2.286,17,-

· dostawa w ciągu 48 godz. od chwili pisemnego lub telefonicznego złożenia zamówienia, średnio raz w tygodniu.

 

W/w dostawców w poszczególnych zadaniach wybrała Komisja, celem zaakceptowania przez Dyrektora i podpisania z nimi umów na dostawę żywności.

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania:

Na podstawie art. 93 ust, 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz.907 z późn. zm.) Dom Pomocy Społecznej
w Turowie, ul. Joachimowska 85 informuje, że unieważnia przetarg na „Zakup żywności dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie z podziałem na 8 zadań”
w niżej wymienionym zadaniu:

· Zadanie nr 6 – dostawa jaj.

W związku z faktem że na dostawę jaj wpłynęły dwie identyczne oferty, zamawiający jest  zobowiązany unieważnić prowadzone postępowanie w zadaniu nr 6 – obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

 

artykuł nr 3

Ogłoszenie o wyniku postępowania przetargowego - dot. zamówienia poniżej 60.000 euro.

  Turów, dnia  19.09.2014 r.

Ogłoszenie o wyniku postępowania przetargowego – dot. zamówienia poniżej 60.000 euro.

 

  Dom Pomocy Społecznej w Turowie informuje, że w dniu 19.09.2014 r. o godzinie 830 Komisja Przetargowa powołana przez Dyrektora Domu przystąpiła do otwarcia ofert złożonych do przetargu nieograniczonego na „Zakup żywności dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie z podziałem na 8 zadań” (przetarg na zadanie: 3 – dostawa warzyw i owoców)

 

  Do godziny 800 19.09.2014 roku dostarczono n/w oferty:

 

1.   Zadanie nr 3 – dostawa warzyw i owoców

 

1)   Firma Handlowo – Usługowo - Produkcyjna IMPORT – EKSPORT Roman Stachera, 98-330 Pajęczno, Stare Gajęcice 11

· wartość netto –  3.981,00,-

· wartość brutto – 4.201,38,-

2)   F.H.U. DAMEX Damian Surmański, 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 86/1

· wartość netto –  3.385,00,-

· wartość brutto – 3.569,65,-

 

Komisja po otwarciu oferty stwierdziła, że oferty należy uznać za ważne.

Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia jedynym kryterium była wartość brutto zadania.

W związku z powyższym wybrano:

1)   Zadanie nr 3 - dostawa warzyw i owoców

 

F.H.U. DAMEX Damian Surmański, 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 86/1

· wartość netto –  3.385,00,-

· wartość brutto – 3.569,65,-

W/w dostawcę, wybrała Komisja celem zaakceptowania przez Dyrektora i podpisania z nim umowy na dostawę żywności.

 

artykuł nr 4

Ogłoszenie o wyniku postępowania przetargowego - dot. zamówienia poniżej 60.000 euro.

 

Turów, dnia 19.03.2014 r.

 

Ogłoszenie o wyniku postępowania przetargowego – dot. zamówienia poniżej 60.000 euro.

 

Dom Pomocy Społecznej w Turowie informuje, że w dniu 19.03.2014 r. o godzinie 830 Komisja Przetargowa powołana przez Dyrektora Domu przystąpiła do otwarcia ofert złożonych do przetargu nieograniczonego na „Zakup żywności dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie z podziałem na 8 zadań” (przetarg na zadanie: 3 – dostawa warzyw i owoców)

 

Do godziny 800 19.03.2014 roku dostarczono n/w ofertę:

 

  1. Zadanie nr 3 – dostawa warzyw i owoców

 

  1. Firma Handlowo – Usługowo - Produkcyjna IMPORT – EKSPORT Roman Stachera, 98-330 Pajęczno, Stare Gajęcice 11

  • wartość netto – 5.704,10,-

  • wartość brutto – 6.017,88,-

 

Komisja po otwarciu oferty stwierdziła, że należy uznać ją za ważną.

Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia jedynym kryterium była wartość brutto zadania.

 

W/w dostawcę, wybrała Komisja celem zaakceptowania przez Dyrektora i podpisania z nim umowy na dostawę żywności.