artykuł nr 1

Zakup żywności dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie ? dostawa owoców i warzyw

Dom Pomocy Społecznej w Turowie
Adres: Turów, ul. Joachimowska 85
42-256 Olsztyn
województwo śląskie
AG. 231.1.1.2017
Ogłasza pisemne zapytanie ofertowe na: „Zakup żywności dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie – dostawa owoców i warzyw”.
Termin realizacji całego zamówienia: wynosi 3 miesiące od dnia 1.04.2017 r.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest w siedzibie Zamawiającego - (bezpłatnie): Dom Pomocy Społecznej w Turowie ul. Joachimowska 85, lub na stronie internetowej: www.dpsturow.4bip.pl
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
? posiadają uprawnienia do wykonywania dostaw żywności,
? posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w dostawie żywności oraz dysponują środkiem lub środkami transportu, który odpowiada (odpowiadają ) wymogom HACCP oraz osobami posiadającymi aktualne badania lekarskie upoważniające do kontaktu z żywnością lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania w/w potencjału technicznego i w/w osób zdolnych do wykonania zamówienia,
? znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej bieżące wykonania dostaw w okresie obowiązywania umowy,
? nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Termin składania ofert upływa dnia 23.03.2017 r. o godzinie 9oo. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju 13.
Otwarcie ofert nastąpi 23.03.2017 r. o godzinie 10oo w siedzibie Zamawiającego, pokój 16.
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na podstawie następujących kryteriów:
– cena - 100%
Szczegółowe informacje są udzielane w siedzibie Zamawiającego tel. 034/3286078.
Turów, dnia 14.03.2017 r. 

artykuł nr 2

Zakup żywności dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie ? dostawa owoców i warzyw

Dom Pomocy Społecznej w Turowie
Adres: Turów, ul. Joachimowska 85
42-256 Olsztyn
województwo śląskie
AG. 231.1.1.2017
Ogłasza pisemne zapytanie ofertowe na: „Zakup żywności dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie – dostawa owoców i warzyw”.
Termin realizacji całego zamówienia: wynosi 3 miesiące od dnia 1.04.2017 r.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest w siedzibie Zamawiającego - (bezpłatnie): Dom Pomocy Społecznej w Turowie ul. Joachimowska 85, lub na stronie internetowej: www.dpsturow.4bip.pl
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
? posiadają uprawnienia do wykonywania dostaw żywności,
? posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w dostawie żywności oraz dysponują środkiem lub środkami transportu, który odpowiada (odpowiadają ) wymogom HACCP oraz osobami posiadającymi aktualne badania lekarskie upoważniające do kontaktu z żywnością lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania w/w potencjału technicznego i w/w osób zdolnych do wykonania zamówienia,
? znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej bieżące wykonania dostaw w okresie obowiązywania umowy,
? nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Termin składania ofert upływa dnia 23.03.2017 r. o godzinie 9oo. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju 13.
Otwarcie ofert nastąpi 23.03.2017 r. o godzinie 10oo w siedzibie Zamawiającego, pokój 16.
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na podstawie następujących kryteriów:
– cena - 100%
Szczegółowe informacje są udzielane w siedzibie Zamawiającego tel. 034/3286078.
Turów, dnia 14.03.2017 r. 

artykuł nr 3

Pisemne zapytanie ofertowe na: "Zakup leków dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie".

 Dom Pomocy Społecznej w Turowie

Adres: Turów, ul. Joachimowska 85

42-256 Olsztyn

województwo śląskie

 

AG.231.1.33.2016

 

Ogłasza pisemne zapytanie ofertowe na: „Zakup leków dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie”.

 

Termin realizacji całego zamówienia: 12 miesięcy, od dnia  1 stycznia 2017 roku.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest w siedzibie Zamawiającego - (bezpłatnie): Dom Pomocy Społecznej w Turowie ul. Joachimowska 85, lub na stronie internetowej: www.dpsturow.4bip.pl

 

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

 

· posiadają uprawnienia do wykonywania dostaw leków,

· znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej bieżące wykonania dostaw w okresie obowiązywania umowy,

· nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Termin składania ofert upływa dnia 15.12.2016 r. o godzinie 9oo. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju 13.

Otwarcie ofert nastąpi 15.12.2016 r. o godzinie 10oo w siedzibie Zamawiającego, pokój 16.

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na podstawie następujących kryteriów:

 cena – 100 %

 

Szczegółowe informacje są udzielane w siedzibie Zamawiającego tel. 034/3286078.

 

 

 

Turów, dnia 5.12.2016 r.

artykuł nr 4

Pisemne zapytanie ofertowe na: "Zakup żywności dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie - dostawa owoców i warzyw".

 Dom Pomocy Społecznej w Turowie

Adres: Turów, ul. Joachimowska 85

42-256 Olsztyn

województwo śląskie

 

AG. 231.1.27.2016 

 

Ogłasza pisemne zapytanie ofertowe na: „Zakup żywności dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie – dostawa owoców i warzyw”.

 

Termin realizacji całego zamówienia: wynosi 3 miesiące od dnia 1.01.2017 r.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest w siedzibie Zamawiającego - (bezpłatnie): Dom Pomocy Społecznej w Turowie ul. Joachimowska 85, lub na stronie internetowej: www.dpsturow.4bip.pl

 

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

 

· posiadają uprawnienia do wykonywania dostaw żywności,

· posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w dostawie żywności oraz dysponują środkiem lub  środkami transportu, który odpowiada (odpowiadają ) wymogom HACCP oraz osobami posiadającymi aktualne badania lekarskie upoważniające do kontaktu z żywnością lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania w/w potencjału technicznego i w/w osób zdolnych do wykonania zamówienia,

· znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej bieżące wykonania dostaw w okresie obowiązywania umowy,

· nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Termin składania ofert upływa dnia 12.12.2016 r. o godzinie 9oo. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju 13.

Otwarcie ofert nastąpi 12.12.2016 r. o godzinie 10oo w siedzibie Zamawiającego, pokój 16.

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na podstawie następujących kryteriów:

cena - 100%

 

Szczegółowe informacje są udzielane w siedzibie Zamawiającego tel. 034/3286078.

 

 

 

Turów, dnia 2.12.2016 r.

artykuł nr 5

Pisemne zapytanie ofertowe na: "Zakup żywności dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie - dostawa produktów mleczarskich".

 Dom Pomocy Społecznej w Turowie

Adres: Turów, ul. Joachimowska 85

42-256 Olsztyn

województwo śląskie

 

AG. 231.1.25.2016

 

Ogłasza pisemne zapytanie ofertowe na: „Zakup żywności dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie – dostawa produktów mleczarskich”.

 

Termin realizacji całego zamówienia: 8 miesięcy, od dnia 1 stycznia 2017 roku.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest w siedzibie Zamawiającego - (bezpłatnie): Dom Pomocy Społecznej w Turowie ul. Joachimowska 85, lub na stronie internetowej: www.dpsturow.4bip.pl

 

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

 

· posiadają uprawnienia do wykonywania dostaw żywności,

· posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w dostawie żywności oraz dysponują środkiem lub  środkami transportu, który odpowiada (odpowiadają ) wymogom HACCP oraz osobami posiadającymi aktualne badania lekarskie upoważniające do kontaktu z żywnością lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania w/w potencjału technicznego i w/w osób zdolnych do wykonania zamówienia,

· znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej bieżące wykonania dostaw w okresie obowiązywania umowy,

· nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Termin składania ofert upływa dnia 12 grudnia 2016 r. o godzinie 9oo. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju 13.

Otwarcie ofert nastąpi 12.12.2016 r. o godzinie 10oo w siedzibie Zamawiającego, pokój 16.

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na podstawie następujących kryteriów:

  cena – 100 %

 

Szczegółowe informacje są udzielane w siedzibie Zamawiającego tel. 034/3286078.

 

 

 

Turów, dnia 2.12.2016 r.