artykuł nr 1

Pisemne zapytanie ofertowe na: "Zakup żywności dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie - dostawa mięsa, produktów mięsnych, wędlin".

 Dom Pomocy Społecznej w Turowie

Adres: Turów, ul. Joachimowska 85

42-256 Olsztyn

województwo śląskie

 

AG. 231.1.19.2017

 

Ogłasza pisemne zapytanie ofertowe na: „Zakup żywności dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie – dostawa mięsa, produktów mięsnych, wędlin”.

 

Termin realizacji całego zamówienia: 4 miesiące, od dnia 1 września 2017 roku.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest w siedzibie Zamawiającego - (bezpłatnie): Dom Pomocy Społecznej w Turowie ul. Joachimowska 85, lub na stronie internetowej: www.dpsturow.4bip.pl

 

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

 

· posiadają uprawnienia do wykonywania dostaw żywności,

· posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w dostawie żywności oraz dysponują środkiem lub  środkami transportu, który odpowiada (odpowiadają ) wymogom HACCP oraz osobami posiadającymi aktualne badania lekarskie upoważniające do kontaktu z żywnością lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania w/w potencjału technicznego i w/w osób zdolnych do wykonania zamówienia,

· znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej bieżące wykonania dostaw w okresie obowiązywania umowy,

· nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Termin składania ofert upływa dnia 10.08.2017 r. o godzinie 9oo. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju 13.

Otwarcie ofert nastąpi 10.08.2017 r. o godzinie 10oo w siedzibie Zamawiającego, pokój 16.

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na podstawie następujących kryteriów:

 cena – 100 %

 

 

Szczegółowe informacje są udzielane w siedzibie Zamawiającego tel. 034/3286078.

 

 

 

Turów, dnia 27.07.2017 r.

artykuł nr 2

Pisemne zapytanie ofertowe na: "Zakup żywności dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie - dostawa produktów mleczarskich".

 Dom Pomocy Społecznej w Turowie

Adres: Turów, ul. Joachimowska 85

42-256 Olsztyn

województwo śląskie

 

AG. 231.1.20.2017

 

Ogłasza pisemne zapytanie ofertowe na: „Zakup żywności dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie – dostawa produktów mleczarskich”.

 

Termin realizacji całego zamówienia: 4 miesięcy, od dnia 1 września 2017 roku.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest w siedzibie Zamawiającego - (bezpłatnie): Dom Pomocy Społecznej w Turowie ul. Joachimowska 85, lub na stronie internetowej: www.dpsturow.4bip.pl

 

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

 

· posiadają uprawnienia do wykonywania dostaw żywności,

· posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w dostawie żywności oraz dysponują środkiem lub  środkami transportu, który odpowiada (odpowiadają ) wymogom HACCP oraz osobami posiadającymi aktualne badania lekarskie upoważniające do kontaktu z żywnością lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania w/w potencjału technicznego i w/w osób zdolnych do wykonania zamówienia,

· znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej bieżące wykonania dostaw w okresie obowiązywania umowy,

· nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Termin składania ofert upływa dnia 10.08. 2017 r. o godzinie 9oo. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju 13.

Otwarcie ofert nastąpi 10.08.2017 r. o godzinie 10oo w siedzibie Zamawiającego, pokój 16.

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na podstawie następujących kryteriów:

  cena – 100 %

 

Szczegółowe informacje są udzielane w siedzibie Zamawiającego tel. 034/3286078.

 

 

 

Turów, dnia 27.07.2017 r.

artykuł nr 3

Pisemne zapytanie ofertowe na: "Zakup żywności dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie - dostawa owoców i warzyw".

 Dom Pomocy Społecznej w Turowie

Adres: Turów, ul. Joachimowska 85

42-256 Olsztyn

województwo śląskie

 

AG. 231.1.21.2017 

 

Ogłasza pisemne zapytanie ofertowe na: „Zakup żywności dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie – dostawa owoców i warzyw”.

 

Termin realizacji całego zamówienia: wynosi 3 miesiące od dnia 1.10.2017 r.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest w siedzibie Zamawiającego - (bezpłatnie): Dom Pomocy Społecznej w Turowie ul. Joachimowska 85, lub na stronie internetowej: www.dpsturow.4bip.pl

 

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

 

· posiadają uprawnienia do wykonywania dostaw żywności,

· posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w dostawie żywności oraz dysponują środkiem lub  środkami transportu, który odpowiada (odpowiadają ) wymogom HACCP oraz osobami posiadającymi aktualne badania lekarskie upoważniające do kontaktu z żywnością lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania w/w potencjału technicznego i w/w osób zdolnych do wykonania zamówienia,

· znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej bieżące wykonania dostaw w okresie obowiązywania umowy,

· nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Termin składania ofert upływa dnia 10.08.2017 r. o godzinie 9oo. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju 13.

Otwarcie ofert nastąpi 10.08.2017 r. o godzinie 10oo w siedzibie Zamawiającego, pokój 16.

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na podstawie następujących kryteriów:

cena - 100%

 

Szczegółowe informacje są udzielane w siedzibie Zamawiającego tel. 034/3286078.

 

 

 

Turów, dnia 27.07.2017 r.

artykuł nr 4

Pisemne zapytanie ofertowe na: "Zakup żywności dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie -dostawa jaj".

 Dom Pomocy Społecznej w Turowie

Adres: Turów, ul. Joachimowska 85

42-256 Olsztyn

województwo śląskie

 

AG.231.1.15.2017

 

Ogłasza pisemne zapytanie ofertowe na: „Zakup żywności dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie –dostawa jaj”.

 

Termin realizacji całego zamówienia: 4 miesiące, od dnia  1 września 2017 roku.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest w siedzibie Zamawiającego - (bezpłatnie): Dom Pomocy Społecznej w Turowie ul. Joachimowska 85, lub na stronie internetowej: www.dpsturow.4bip.pl

 

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

 

· posiadają uprawnienia do wykonywania dostaw żywności,

· posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w dostawie żywności oraz dysponują środkiem lub  środkami transportu, który odpowiada (odpowiadają ) wymogom HACCP oraz osobami posiadającymi aktualne badania lekarskie upoważniające do kontaktu z żywnością lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania w/w potencjału technicznego i w/w osób zdolnych do wykonania zamówienia,

· znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej bieżące wykonania dostaw w okresie obowiązywania umowy,

· nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Termin składania ofert upływa dnia 10.08.2017 r. o godzinie 9oo. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju 13.

Otwarcie ofert nastąpi 10.08.2017 r. o godzinie 10oo w siedzibie Zamawiającego, pokój 16.

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na podstawie następujących kryteriów:

 cena – 100 %

 

Szczegółowe informacje są udzielane w siedzibie Zamawiającego tel. 034/3286078.

 

 

 

Turów, dnia 27.07.2017 r.

artykuł nr 5

Pisemne zapytanie ofertowe na: "Zakup żywności dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie - dostawa pieczywa - świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich".

 Dom Pomocy Społecznej w Turowie

Adres: Turów, ul. Joachimowska 85

42-256 Olsztyn

województwo śląskie

 

AG. 231.1.17. 2017 

 

Ogłasza pisemne zapytanie ofertowe na: „Zakup żywności dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie – dostawa pieczywa – świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich.

 

Termin realizacji całego zamówienia: 4 miesiące, od dnia 1 września 2017 roku.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest w siedzibie Zamawiającego - (bezpłatnie): Dom Pomocy Społecznej w Turowie ul. Joachimowska 85, lub na stronie internetowej: www.dpsturow.4bip.pl

 

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

 

· posiadają uprawnienia do wykonywania dostaw żywności,

· posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w dostawie żywności oraz dysponują środkiem lub  środkami transportu, który odpowiada (odpowiadają ) wymogom HACCP oraz osobami posiadającymi aktualne badania lekarskie upoważniające do kontaktu z żywnością lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania w/w potencjału technicznego i w/w osób zdolnych do wykonania zamówienia,

· znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej bieżące wykonania dostaw w okresie obowiązywania umowy,

· nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Termin składania ofert upływa dnia 10.08.2017  r. o godzinie 9oo. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju 13.

Otwarcie ofert nastąpi 10.08.2017 r. o godzinie 10oo w siedzibie Zamawiającego, pokój 16.

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na podstawie następujących kryteriów:

 cena – 100%

 

Szczegółowe informacje są udzielane w siedzibie Zamawiającego tel. 034/3286078.

 

 

 

Turów, dnia 27.07.2017 r.