artykuł nr 6

Nabór na stanowisko ? Referent - w Domu Pomocy Społecznej w Turowie

Nabór na stanowisko - Referent- w Domu pomocy Społecznej w Turowie.

obrazek
artykuł nr 7

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko Kierownika działu opiekuńczego w Domu Pomocy Społecznej w Turowie

Załącznik Nr 1
do Zarządzenia Nr 1
Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Turowie
z dnia 4.01.2018 roku
w sprawie naboru kandydata
na wolne stanowisko Kierownika działu opiekuńczego w Domu Pomocy Społecznej w Turowie
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Turowie
ogłasza nabór na wolne stanowisko Kierownika działu opiekuńczego w Domu Pomocy Społecznej w Turowie
Kierownik działu opiekuńczego w Domu Pomocy Społecznej Turowie przy ul. Joachimowskiej 85
(nazwa wolnego stanowiska pracy, adres miejsca pracy)
1. Zakres wymagań związanych ze stanowiskiem:
1) wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe: medyczne z zakresu pielęgniarstwa, o kierunku pedagogika, socjologia, praca socjalna lub inne,
b) dyplom ukończenia szkoły pielęgniarek oraz aktualne prawo wykonywania zawodu,
c) co najmniej trzyletni staż pracy lub prowadzenie co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku kierownika działu opiekuńczego,
d) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych, oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
e) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
f) ogólny stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g) nieposzlakowana opinia,
h) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11, ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych
2) wymagania dodatkowe:
a) umiejętność kierowania zespołem, pracy w zespole,
b) odporność na stres, odpowiedzialność, kreatywność, dyspozycyjność,
c) dyspozycyjność, wysoka kultura osobista,
d) gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji,
e) znajomość pakietu MS Office, obsługi Internetu, poczty elektronicznej oraz urządzeń biurowych,
f) prawo jazdy kategorii B,
g) znajomość przepisów sanitarno – epidemiologicznych.
2. Zakres wykonywanych zadań:
1) planowanie, organizowanie i kontrola pracy działu opiekuńczego, sporządzanie miesięcznych grafików pracy,
2) organizowanie i realizacja kompleksowych świadczeń pielęgniarskich, opiekuńczych, rehabilitacyjnych z zakresu terapii zajęciowej dla mieszkańców na optymalnym poziomie,
3) bieżąca kontrola stanu higieny osobistej mieszkańców i stanu sanitarnego pomieszczeń,
4) współdziałanie w tworzeniu i realizacji Indywidualnych Planów Wsparcia mieszkańców,
5) nadzorowanie gospodarki lekami, organizowanie dostaw leków, materiałów opatrunkowych,
6) ścisła współpraca z lekarzami, organizacja wizyt lekarza I kontaktu, wizyt specjalistycznych i opieki wspomagającej, opracowywanie potrzeb w tym zakresie, nadzór w zakresie usług medycznych świadczonych przez pielęgniarki,
7) dbanie o bezpieczeństwo mieszkańców,
8) realizacja zarządzeń Dyrektora DPS.
3. Wymagane dokumenty:
1) kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie z opisem przebiegu pracy zawodowej,
2) cv,
3) list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru,
4) kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających szczególne uprawnienia zawodowe kandydata,
6) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
7) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.
8) oświadczenie o niekaralności,
9) oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe,
10) zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
11) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku.
4. Warunki pracy i płacy:
1) płaca zasadnicza zgodnie z § 3 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1786 z późn. zm.),
2) miejsce: Dom Pomocy Społecznej Turów, ul Joachimowska 85,
3) zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu,
4) stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę nawiązuje się na czas określony lub nieokreślony,
5) w przypadku osoby podejmującej po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
5. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
1) Termin – do 19.01.2018 roku do godziny 1500.
2) Sposób składania dokumentów aplikacyjnych – w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym z dopiskiem „Nabór na stanowisko kierownika działu opiekuńczego w Domu Pomocy Społecznej w Turowie”.
3) Miejsce – Dom Pomocy Społecznej Turów, ul. Joachimowska 85, 42-256 Olsztyn, sekretariat Domu, pokój nr 13.
6. Dodatkowe informacje:
1. Kontakt pod numerem telefonu – tel. 34 3286078
2. Aplikacje, które wpłyną do Domu Pomocy Społecznej w Turowie po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
3. W pokoju nr 13 w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Turowie kandydaci mogą zapoznać się z regulaminem pracy komisji powołanej do naboru kandydata na stanowisko kierownika działu opiekuńczego w Domu Pomocy Społecznej w Turowie.
4. Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej w Turowie oraz Biuletynie Informacji Publicznej.
5. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.
6. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej w Turowie oraz Biuletynie Informacji Publicznej.
7. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego będą odbierane osobiście przez kandydatów lub odesłane pocztą 

artykuł nr 8

Informacja w sprawie naboru kandydata na wolne stanowisko Głównego Księgowego w Domu Pomocy Społecznej w Turowie

Turów, dnia 13.11.2013 r.

AG.0137/12/13

 

 

 

 

Z A R Z Ą D Z E N I E N R 12

 

Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Turowie

z dnia 13.11.2013 r.

w sprawie naboru kandydata na wolne stanowisko

Głównego Księgowego w Domu Pomocy Społecznej w Turowie

 

 

 

Na podstawie art. 11, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /Dz. U. nr 223, poz. 1458/ oraz w związku z § 6 pkt. 1 i 2 Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, wprowadzonym Zarządzeniem nr 8 z dnia 27.06.2007 r. przez Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Turowie, zarządzam co następuje:

 

§ 1

 

  1. Ogłasza się nabór na stanowisko Głównego Księgowego w Domu Pomocy Społecznej w Turowie przy ul. Joachimowskiej 85. Ogłoszenie w sprawie naboru stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
  2. Do przeprowadzenia naboru powołuje się komisję w składzie:
    • Przewodniczący – Pan Marcin Huras – Dyrektor DPS Turów
    • Członek – Pani Aneta Rabenda
    • Członek – Pani Iwona Całus

 

§ 2

 

Pisemne oferty należy składać w zaklejonych kopertach z napisem „Nabór na stanowisko Głównego Księgowego Domu Pomocy Społecznej w Turowie” w sekretariacie Domu w terminie do dnia 25 listopada 2013 roku do godziny 10:00. Ogłoszenie o naborze zamieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej w Turowie.

 

§ 3

 

Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

 

§ 4

 

Postępowanie konkursowe z udziałem kandydatów przeprowadza komisja, o której mowa w § 1.

 

 

 

 

§ 5

 

Komisja przeprowadzi postępowanie konkursowe /nabór/ zgodnie z regulaminem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.

 

§ 6

 

Komisja przygotuje protokół z postępowania wraz z wnioskiem w sprawie zatrudnienia wyłonionego kandydata w terminie 14 dni od zakończenia postępowania konkursowego.

 

§ 7

 

W przypadku, gdy do konkursu nikt nie przystąpi lub postępowanie konkursowe nie wyłoni kandydata, niezwłocznie przeprowadza się ponowny nabór, wolne stanowisko, Dyrektor Domu, powierza innej osobie do czasu przeprowadzenia ponownego naboru.

 

§ 8

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Załącznik  Nr 2

do Zarządzenia Nr 12

Dyrektora Domu Pomocy Społecznej
w Turowie

z dnia 13.11.2013 roku

w sprawie naboru kandydata

na wolne stanowisko Głównego Księgowego

Domu Pomocy Społecznej w Turowie

 

 

 

Regulamin pracy
komisji powołanej do naboru kandydata na wolne stanowisko
Głównego Księgowego w Domu Pomocy Społecznej w Turowie

 

 

§ 1

 

Nabór przeprowadza Komisja powołana zarządzeniem Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Turowie.

 

§ 2

 

Pracami Komisji kieruje jej przewodniczący.

 

§ 3

 

Członkowie komisji składają ustne oświadczenie, że nie pozostają z osobami ubiegającymi się o zatrudnienie na danym stanowisku w stosunku pokrewieństwa do drugiego stopnia lub w stosunku powinowactwa pierwszego stopnia i przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

§ 4

 

Postępowanie konkursowe odbywa się w dwóch etapach:

 

I etap naboru – wiąże się z przygotowaniem dokumentacji stanowiącej podstawę do rozpoczęcia naboru.

Komisja dokonuje czynności:

  1. zbiera i rejestruje składane oferty,
  2. selekcjonuje oferty pod względem kompletności i wymogów formalnych,
  3. odrzuca oferty złożone po terminie,  niekompletne lub nie spełniające wymogów formalnych.

 

II etap naboru – wiąże się z przeprowadzeniem końcowej rekrutacji i wybraniem kandydata.

 

Nabór na stanowisko Głównego Księgowego Domu Pomocy Społecznej w Turowie odbywa się następująco:

  1. Prezentacja kandydatów
  2. Rozmowa kwalifikacyjna pozwalająca ocenić:

1)   Doświadczenie zawodowe i osiągnięcia kandydata.

2)   Propozycję dotyczącą sposobu kierowania działem księgowości (wizję pracy).

3)   Znajomość przepisów prawnych, zagadnień i zadań merytorycznych przydatnych na stanowisku głównego księgowego domu pomocy społecznej.

4)   Komunikatywność szczególnie wobec współpracowników.

5)   Umiejętność zarządzania i organizacji pracy, szybkiego podejmowania decyzji, samodzielność, inicjatywę i kreatywność.

 

§ 5

 

Postępowanie w sprawie naboru powinno się odbywać w obecności wszystkich członków Komisji. W przypadku rozmowy kandydat nie może być obecny przy postępowaniu dotyczącym naboru innych kandydatów.

 

§ 6

 

 

1. O wyborze decyduje ocena: predyspozycji i umiejętności kandydata gwarantujących prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków.

 

Kryteria oceny:

 

1)   Dorobek zawodowy i osiągnięcia kandydata.

 

Skala ocen   0-10 punktów

 

2)   Propozycja dotycząca sposobu kierowania działem księgowości. (wizja pracy).

 

Skala ocen 0-10 punktów

3)   Znajomość przepisów prawnych, zagadnień i zadań merytorycznych przydatnych na stanowisku głównego księgowego domu pomocy społecznej.

 

Skala ocen 0-10 punktów

 

4)   Komunikatywność szczególnie wobec współpracowników.

 

Skala ocen   0-10 punktów

 

5)   Umiejętność zarządzania i organizacji pracy, szybkiego podejmowania decyzji, samodzielność, inicjatywę i kreatywność.

 

Skala ocen   0-10 punktów

 

2. Komisja wyłania kandydata na wolne stanowisko z największą ilością punktów uzyskanych z rozmowy kwalifikacyjnej, każdy z członków Komisji dokonuje oceny indywidualnie.

 

3. W przypadku równej ilości punktów, które kandydaci otrzymali, o wyborze zadecyduje Przewodniczący Komisji.

§ 7

 

Jeśli żaden z kandydatów nie uzyskał minimum 25 punktów Przewodniczący Komisji podejmuje decyzję o ogłoszeniu powtórnego naboru na wolne stanowisko.

 

§ 8

 

Nabór przeprowadza się również, gdy jest tylko jeden kandydat. W takiej sytuacji nabór uważa się za rozstrzygnięty gdy kandydat uzyska co najmniej 25 pkt.

 

§ 9

 

Po wyłonieniu kandydata zostaje sporządzony protokół podpisany przez wszystkich członków Komisji.

Protokół zawiera:

1.   określenie stanowiska na które był przeprowadzony nabór, liczbę kandydatów oraz imiona, nazwiska i miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów,

2.   liczbę nadesłanych ofert na stanowisko, w tym liczbę ofert spełniających wymagania formalne,

3.   informację o zastosowanych metodach i technikach naboru,

4.   uzasadnienie dokonanego wyboru,

5.   skład komisji przeprowadzającej nabór.

 

Wzór protokołu określa załącznik nr 4 do regulaminu naboru.

 

§ 10

 

Sporządzony protokół Komisja przedkłada Dyrektorowi Domu do akceptacji.

 

§ 11

 

  1. Informacje o wynikach naboru upowszechnia się niezwłocznie po zakończenia procedury naboru.
  2. Informacja zawiera w szczególności: nazwę i adres Domu Pomocy Społecznej, określenie stanowiska urzędniczego, imię i nazwisko wybranego kandydata oraz miejsce jego zamieszkania, uzasadnienie dokonanego wyboru lub uzasadnienie nie zatrudnienia żadnego kandydata.
  3. Informacje w wynikach naboru upowszechnia się w BIP i na tablicy ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej Turowie przez okres co najmniej 3 miesięcy.
  4. Wzór informacji stanowi załącznik nr 3 do regulaminu naboru.

 

§ 12

 

Dokumenty aplikacyjne kandydata wyłonionego w postępowaniu rekrutacyjnym dołącza się

do jego akt osobowych.

Dokumenty aplikacyjne osób wymienionych w protokole przeprowadzonego naboru będą

przechowywane w archiwum Domu Pomocy Społecznej w Turowie.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów niewymienionych w ust. 1 i 2 będą odbierane osobiście

przez kandydatów lub odesłane pocztą.

 

§ 13

 

Nabór może być unieważniony, jeżeli zaistniały przesłanki uniemożliwiające kandydatowi objęcie stanowiska lub został naruszony regulamin naboru.

 

§ 14

 

W części nie objętej regulaminem obowiązuje ustawa o pracownikach samorządowych.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


    Załącznik  Nr 1 do Zarządzenia Nr 12

Dyrektora Domu Pomocy Społecznej
w Turowie

z dnia 13.11.2013 roku

w sprawie naboru kandydata

na wolne stanowisko Głównego Księgowego

Domu Pomocy Społecznej w Turowie

 

 

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Turowie

ogłasza nabór na wolne stanowisko Głównego Księgowego Domu Pomocy Społecznej

w Turowie 

 

Główny Księgowy Domu Pomocy Społecznej Turowie przy ul. Joachimowskiej 85

(nazwa wolnego stanowiska pracy, adres miejsca pracy)

 

1.   Zakres wymagań związanych ze stanowiskiem:

  1) wymagania niezbędne:

 

Zgodnie z art. 54 ust. 2, pkt. 1, 2, 3, 4 i 5 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.), głównym księgowym może być osoba, która:

· ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim obszarze Gospodarczym, chyba, że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego,

· ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

· nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,

· posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego,

· spełnia jeden z poniższych warunków:

a)   ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3 letnią praktykę w księgowości,

b)   ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6 letnią praktykę w księgowości,

c)   jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,

d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.

 

2) wymagania dodatkowe:

· posiadanie co najmniej 2 letniej praktyki w księgowości w jednostce budżetowej,

· znajomość ustawy o rachunkowości,

· znajomość przepisów prawnych w zakresie finansów publicznych,

· znajomość zasad funkcjonowania i organizacji powiatu jako jednostki samorządu terytorialnego,

· znajomość przepisów w zakresie zamówień publicznych, dostępu do informacji publicznych,

· znajomość przepisów ustawy z 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 Nr 21 poz. 94 z późn. zm.),

· znajomość przepisów o ubezpieczeniach społecznych,

· znajomość specyfiki pracy w domu pomocy społecznej,

· znajomość i otwartość na potrzeby osób w podeszłym wieku,

· cierpliwość i umiejętność postępowania z osobami w podeszłym wieku.

 

2. Zakres wykonywanych zadań:

 

1) prowadzenie rachunkowości jednostki,

2) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,

3) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,

4) dokonywania wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.

 

3. Wymagane dokumenty:

 

1) kwestionariusz osobowy wg. znormalizowanego druku z opisem przebiegu pracy zawodowej,

2) cv,

3) list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru,

4) kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata,

5) kserokopie dokumentów potwierdzających szczególne uprawnienia zawodowe kandydata,

6) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,

7) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.

8) oświadczenie o niekaralności,

9) oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe,

10) zgoda na przetwarzanie danych osobowych,

11) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku.

 

4. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

 

1)   Termin – do 25.11.2013 roku do godziny 1000.

2)   Sposób składania dokumentów aplikacyjnych – w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym z dopiskiem „nabór na stanowisko Głównego Księgowego Domu Pomocy Społecznej w Turowie”.

3)   Miejsce – Dom Pomocy Społecznej Turów, ul. Joachimowska 85  42-256 Olsztyn, sekretariat Domu, pokój nr 13.

 

 

5.   Dodatkowe informacje:

 

  1. Kontakt pod numerem telefonu – tel. 34 3286078
  2. Aplikacje, które wpłyną do Domu Pomocy Społecznej w Turowie po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
  3. W pokoju nr 13 w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Turowie kandydaci mogą zapoznać się z regulaminem pracy komisji powołanej do naboru kandydata na stanowisko Głównego Księgowego Domu Pomocy Społecznej w Turowie.
  4. Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej w Turowie oraz Biuletynie Informacji Publicznej.
  5. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.
  6. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej w Turowie oraz Biuletynie Informacji Publicznej.
  7. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego będą odbierane osobiście przez kandydatów lub odesłane pocztą.

 

 

 

 

 

artykuł nr 9

Informacja o wynikach naboru na stanowisko urzędnicze - głównego księgowego w Domu Pomocy Społecznej w Turowie

 

Turów, dnia 4.04.2013 r.

 

 

 

 

 

Informacja o wynikach naboru

na stanowisko urzędnicze - głównego księgowego

w Domu Pomocy Społecznej w Turowie

 

 

 

 

  Informuję, że konkurs na wolne stanowisko głównego księgowego w Domu Pomocy Społecznej w Turowie nie został rozstrzygnięty ponieważ nie zgłosił się kandydat chętny na objęcie tego stanowiska.

 

 Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Turowie

mgr Marcin Huras

 

 

artykuł nr 10

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko Głównego Księgowego w Domu Pomocy Społecznej w Turowie.

 

Turów, dnia 20.03.2013 r.

AG.0137/1/13

 

 

 

 

Z A R Z Ą D Z E N I E N R 5

 

Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Turowie

z dnia 20.03.2012 r.

w sprawie naboru kandydata na wolne stanowisko

Głównego Księgowego w Domu Pomocy Społecznej w Turowie

 

 

 

Na podstawie art. 11, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /Dz. U. nr 223, poz. 1458/ oraz w związku z § 6 pkt. 1 i 2 Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, wprowadzonym Zarządzeniem nr 8 z dnia 27.06.2007 r. przez Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Turowie, zarządzam co następuje:

 

§ 1

 

  1. Ogłasza się nabór na stanowisko Głównego Księgowego w Domu Pomocy Społecznej w Turowie przy ul. Joachimowskiej 85. Ogłoszenie w sprawie naboru stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
  2. Do przeprowadzenia naboru powołuje się komisję w składzie:
    • Przewodniczący – Pan Marcin Huras – Dyrektor DPS Turów
    • Członek – Pani Aneta Rabenda
    • Członek – Pani Iwona Całus

 

§ 2

 

Pisemne oferty należy składać w zaklejonych kopertach z napisem „Nabór na stanowisko Głównego Księgowego Domu Pomocy Społecznej w Turowie” w sekretariacie Domu w terminie do dnia 3.04.2013 roku do godziny 15,00. Ogłoszenie o naborze zamieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej w Turowie.

 

§ 3

 

Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

 

§ 4

 

Postępowanie konkursowe z udziałem kandydatów przeprowadza komisja, o której mowa w § 1.

§ 5

 

Komisja przeprowadzi postępowanie konkursowe /nabór/ zgodnie z regulaminem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.

 

§ 6

 

Komisja przygotuje protokół z postępowania wraz z wnioskiem w sprawie zatrudnienia wyłonionego kandydata w terminie 14 dni od zakończenia postępowania konkursowego.

 

§ 7

 

W przypadku, gdy do konkursu nikt nie przystąpi lub postępowanie konkursowe nie wyłoni kandydata, niezwłocznie przeprowadza się ponowny nabór, wolne stanowisko, Dyrektor Domu, powierza innej osobie do czasu przeprowadzenia ponownego naboru.

 

§ 8

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Załącznik  Nr 2

do Zarządzenia Nr 5

Dyrektora Domu Pomocy Społecznej
w Turowie

z dnia 20.03.2013 roku

w sprawie naboru kandydata

na wolne stanowisko Głównego Księgowego

Domu Pomocy Społecznej w Turowie

 

 

 

Regulamin pracy
komisji powołanej do naboru kandydata na wolne stanowisko
Głównego Księgowego w Domu Pomocy Społecznej w Turowie

 

 

§ 1

 

Nabór przeprowadza Komisja powołana zarządzeniem Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Turowie.

 

§ 2

 

Pracami Komisji kieruje jej przewodniczący.

 

§ 3

 

Członkowie komisji składają ustne oświadczenie, że nie pozostają z osobami ubiegającymi się o zatrudnienie na danym stanowisku w stosunku pokrewieństwa do drugiego stopnia lub w stosunku powinowactwa pierwszego stopnia i przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

§ 4

 

Postępowanie konkursowe odbywa się w dwóch etapach:

 

I etap naboru – wiąże się z przygotowaniem dokumentacji stanowiącej podstawę do rozpoczęcia naboru.

Komisja dokonuje czynności:

  1. zbiera i rejestruje składane oferty,
  2. selekcjonuje oferty pod względem kompletności i wymogów formalnych,
  3. odrzuca oferty złożone po terminie,  niekompletne lub nie spełniające wymogów formalnych.

 

II etap naboru – wiąże się z przeprowadzeniem końcowej rekrutacji i wybraniem kandydata.

 

Nabór na stanowisko Głównego Księgowego Domu Pomocy Społecznej w Turowie odbywa się następująco:

  1. Prezentacja kandydatów
  2. Rozmowa kwalifikacyjna pozwalająca ocenić:

1)   Doświadczenie zawodowe i osiągnięcia kandydata.

2)   Propozycję dotyczącą sposobu kierowania działem księgowości (wizję pracy).

3)   Znajomość przepisów prawnych, zagadnień i zadań merytorycznych przydatnych na stanowisku głównego księgowego domu pomocy społecznej.

4)   Komunikatywność szczególnie wobec współpracowników.

5)   Umiejętność zarządzania i organizacji pracy, szybkiego podejmowania decyzji, samodzielność, inicjatywę i kreatywność.

 

§ 5

 

Postępowanie w sprawie naboru powinno się odbywać w obecności wszystkich członków Komisji. W przypadku rozmowy kandydat nie może być obecny przy postępowaniu dotyczącym naboru innych kandydatów.

 

§ 6

 

 

1. O wyborze decyduje ocena: predyspozycji i umiejętności kandydata gwarantujących prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków.

 

Kryteria oceny:

 

1)   Dorobek zawodowy i osiągnięcia kandydata.

 

Skala ocen   0-10 punktów

 

2)   Propozycja dotycząca sposobu kierowania działem księgowości. (wizja pracy).

 

Skala ocen 0-10 punktów

3)   Znajomość przepisów prawnych, zagadnień i zadań merytorycznych przydatnych na stanowisku głównego księgowego domu pomocy społecznej.

 

Skala ocen 0-10 punktów

 

4)   Komunikatywność szczególnie wobec współpracowników.

 

Skala ocen   0-10 punktów

 

5)   Umiejętność zarządzania i organizacji pracy, szybkiego podejmowania decyzji, samodzielność, inicjatywę i kreatywność.

 

Skala ocen   0-10 punktów

 

2. Komisja wyłania kandydata na wolne stanowisko z największą ilością punktów uzyskanych z rozmowy kwalifikacyjnej, każdy z członków Komisji dokonuje oceny indywidualnie.

 

3. W przypadku równej ilości punktów, które kandydaci otrzymali, o wyborze zadecyduje Przewodniczący Komisji.

§ 7

 

Jeśli żaden z kandydatów nie uzyskał minimum 25 punktów Przewodniczący Komisji podejmuje decyzję o ogłoszeniu powtórnego naboru na wolne stanowisko.

 

§ 8

 

Nabór przeprowadza się również, gdy jest tylko jeden kandydat. W takiej sytuacji nabór uważa się za rozstrzygnięty gdy kandydat uzyska co najmniej 25 pkt.

 

§ 9

 

Po wyłonieniu kandydata zostaje sporządzony protokół podpisany przez wszystkich członków Komisji.

Protokół zawiera:

1.   określenie stanowiska na które był przeprowadzony nabór, liczbę kandydatów oraz imiona, nazwiska i miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów,

2.   liczbę nadesłanych ofert na stanowisko, w tym liczbę ofert spełniających wymagania formalne,

3.   informację o zastosowanych metodach i technikach naboru,

4.   uzasadnienie dokonanego wyboru,

5.   skład komisji przeprowadzającej nabór.

 

Wzór protokołu określa załącznik nr 4 do regulaminu naboru.

 

§ 10

 

Sporządzony protokół Komisja przedkłada Dyrektorowi Domu do akceptacji.

 

§ 11

 

  1. Informacje o wynikach naboru upowszechnia się niezwłocznie po zakończenia procedury naboru.
  2. Informacja zawiera w szczególności: nazwę i adres Domu Pomocy Społecznej, określenie stanowiska urzędniczego, imię i nazwisko wybranego kandydata oraz miejsce jego zamieszkania, uzasadnienie dokonanego wyboru lub uzasadnienie nie zatrudnienia żadnego kandydata.
  3. Informacje w wynikach naboru upowszechnia się w BIP i na tablicy ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej Turowie przez okres co najmniej 3 miesięcy.
  4. Wzór informacji stanowi załącznik nr 3 do regulaminu naboru.

 

§ 12

 

Dokumenty aplikacyjne kandydata wyłonionego w postępowaniu rekrutacyjnym dołącza się

do jego akt osobowych.

Dokumenty aplikacyjne osób wymienionych w protokole przeprowadzonego naboru będą

przechowywane w archiwum Domu Pomocy Społecznej w Turowie.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów niewymienionych w ust. 1 i 2 będą odbierane osobiście

przez kandydatów lub odesłane pocztą.

 

§ 13

 

Nabór może być unieważniony, jeżeli zaistniały przesłanki uniemożliwiające kandydatowi objęcie stanowiska lub został naruszony regulamin naboru.

 

§ 14

 

W części nie objętej regulaminem obowiązuje ustawa o pracownikach samorządowych.

 

 


    Załącznik  Nr 1 do Zarządzenia Nr 5

Dyrektora Domu Pomocy Społecznej
w Turowie

z dnia 20.03.2013 roku

w sprawie naboru kandydata

na wolne stanowisko Głównego Księgowego

Domu Pomocy Społecznej w Turowie

 

 

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Turowie

ogłasza nabór na wolne stanowisko Głównego Księgowego Domu Pomocy Społecznej

w Turowie 

 

Główny Księgowy Domu Pomocy Społecznej Turowie przy ul. Joachimowskiej 85

(nazwa wolnego stanowiska pracy, adres miejsca pracy)

 

1.   Zakres wymagań związanych ze stanowiskiem:

  1) wymagania niezbędne:

 

Zgodnie z art. 54 ust. 2, pkt. 1, 2, 3, 4 i 5 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.), głównym księgowym może być osoba, która:

· ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim obszarze Gospodarczym, chyba, że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego,

· ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

· nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,

· posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego,

· spełnia jeden z poniższych warunków:

a)   ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3 letnią praktykę w księgowości,

b)   ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6 letnią praktykę w księgowości,

c)   jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,

d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.

 

 

 

 

2) wymagania dodatkowe:

· posiadanie co najmniej 2 letniej praktyki w księgowości w jednostce budżetowej,

· znajomość ustawy o rachunkowości,

· znajomość przepisów prawnych w zakresie finansów publicznych,

· znajomość zasad funkcjonowania i organizacji powiatu jako jednostki samorządu terytorialnego,

· znajomość przepisów w zakresie zamówień publicznych, dostępu do informacji publicznych,

· znajomość przepisów ustawy z 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 Nr 21 poz. 94 z późn. zm.),

· znajomość przepisów o ubezpieczeniach społecznych,

· znajomość specyfiki pracy w domu pomocy społecznej,

· znajomość i otwartość na potrzeby osób w podeszłym wieku,

· cierpliwość i umiejętność postępowania z osobami w podeszłym wieku.

 

2. Zakres wykonywanych zadań:

 

1) prowadzenie rachunkowości jednostki,

2) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,

3) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,

4) dokonywania wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.

 

3. Wymagane dokumenty:

 

1) kwestionariusz osobowy wg. znormalizowanego druku z opisem przebiegu pracy zawodowej,

2) cv,

3) list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru,

4) kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata,

5) kserokopie dokumentów potwierdzających szczególne uprawnienia zawodowe kandydata,

6) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,

7) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.

8) oświadczenie o niekaralności,

9) oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe,

10) zgoda na przetwarzanie danych osobowych,

11) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku.

 

4. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

 

1)   Termin – do 3.04.2013 roku do godziny 1500.

2)   Sposób składania dokumentów aplikacyjnych – w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym z dopiskiem „nabór na stanowisko Głównego Księgowego Domu Pomocy Społecznej w Turowie”.

3)   Miejsce – Dom Pomocy Społecznej Turów, ul. Joachimowska 85  42-256 Olsztyn, sekretariat Domu, pokój nr 13.

 

5.   Dodatkowe informacje:

 

  1. Kontakt pod numerem telefonu – tel. 34 3286078
  2. Aplikacje, które wpłyną do Domu Pomocy Społecznej w Turowie po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
  3. W pokoju nr 13 w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Turowie kandydaci mogą zapoznać się z regulaminem pracy komisji powołanej do naboru kandydata na stanowisko Głównego Księgowego Domu Pomocy Społecznej w Turowie.
  4. Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej w Turowie oraz Biuletynie Informacji Publicznej.
  5. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.
  6. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej w Turowie oraz Biuletynie Informacji Publicznej.
  7. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego będą odbierane osobiście przez kandydatów lub odesłane pocztą.