AG.0137/10/11 Turów, dnia 21.10.2011 r.
Z A R Z Ą D Z E N I E N R 10
Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Turowie
z dnia 21.10.2011 r.
w sprawie naboru kandydata na wolne stanowisko
Radcy Prawnego w Domu Pomocy Społecznej w Turowie
Na podstawie art. 11, pt. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /Dz.U. nr 223, poz. 1458/ oraz w związku z § 6 pkt. 1 i 2 Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, wprowadzonym Zarządzeniem nr 8 z dnia 27.06.2007 r. przez Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Turowie, zarządzam co następuje:
§ 1
- Ogłasza się nabór na stanowisko Radcy Prawnego w Domu Pomocy Społecznej w Turowie przy ul. Joachimowskiej 85. Ogłoszenie w sprawie naboru stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
- Do przeprowadzenia naboru powołuje się komisję w składzie:
- Przewodniczący – Pan Marcin Huras – Dyrektor DPS Turów
- Członek – Pani Renata Stachurska – Księgowa p.o Głównej Księgowej
- Członek – Pani Iwona Całus – Kierownik działu ds. adm.-gosp.
§ 2
Pisemne oferty należy składać w zaklejonych kopertach z napisem „Nabór na stanowisko Radcy Prawnego Domu Pomocy Społecznej w Turowie” w sekretariacie Domu w terminie do dnia 10.11.2011 roku do godziny 15,00. Ogłoszenie o naborze zamieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicach ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej w Turowie.
§ 3
Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
§ 4
Postępowanie konkursowe z udziałem kandydatów przeprowadza komisja, o której mowa w § 1.
§ 5
Komisja przeprowadzi postępowanie konkursowe /nabór/ zgodnie z regulaminem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.
§ 6
Komisja przygotuje protokół z postępowania wraz z wnioskiem w sprawie zatrudnienia wyłonionego kandydata w terminie 14 dni od zakończenia postępowania konkursowego.
§ 7
W przypadku, gdy do konkursu nikt nie przystąpi lub postępowanie konkursowe nie wyłoni kandydata, niezwłocznie przeprowadza się ponowny nabór.
§ 8
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik Nr 1
do Zarządzenia Nr 10
Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Turowie
z dnia 21.10.2011 roku
w sprawie naboru kandydata
na wolne stanowisko Radcy Prawnego
Domu Pomocy Społecznej w Turowie
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Turowie
ogłasza nabór na wolne stanowisko Radcy Prawnego Domu Pomocy Społecznej
w Turowie
Radca Prawny Domu Pomocy Społecznej Turowie przy ul. Joachimowskiej 85
(nazwa wolnego stanowiska pracy, adres miejsca pracy)
1. Zakres wymagań związanych ze stanowiskiem:
1) wymagania niezbędne:
· wpis na listę radców prawnych,
· wykształcenie wyższe prawnicze,
· jest obywatelem polskim,
· posiada pełną zdolność do czynności prawnych, oraz korzysta z pełni praw publicznych,
· nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,
· posiada ogólny stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
· cieszy się nieposzlakowaną opinią.
2) wymagania dodatkowe:
· 5 lat stażu pracy na stanowisku radcy prawnego w jednostkach samorządu terytorialnego,
· 2 lata doświadczenia związanego z obsługą prawną domu pomocy społecznej.
2. Zakres wykonywanych zadań:
1) opracowywanie i opiniowanie projektów, umów, porozumień,
2) obsługa prawna i doradztwo prawne pracowników i mieszkańców Domu Pomocy Społecznej,
3) opracowywanie i opiniowanie projektów, umów, porozumień,
4) wydawanie opinii prawnych dot. spraw pracowniczych,
5) udzielanie pracownikom Domu Pomocy Społecznej w Turowie porad oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa,
6) występowanie w charakterze pełnomocnika Dyrektora Domu w postępowaniach sądowych, administracyjnych oraz przed innymi organami orzekającymi,
7) uczestnictwo w rokowaniach, których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego.
3. Wymagane dokumenty:
1) kwestionariusz osobowy wg. znormalizowanego druku z opisem przebiegu pracy zawodowej,
2) cv,
3) dokument stwierdzający wpis na listę radców prawnych,
3) list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru,
4) kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających szczególne uprawnienia zawodowe kandydata,
6) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
7) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.
8) oświadczenie o niekaralności,
9) oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe,
10) zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
11) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku.
4. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
1) Termin – do 10.11.2011 roku do godziny 1500.
2) Sposób składania dokumentów aplikacyjnych – w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym z dopiskiem „Nabór na stanowisko Radcy Prawnego Domu Pomocy Społecznej w Turowie”.
3) Miejsce – Dom Pomocy Społecznej Turów, ul. Joachimowska 85, 42-256 Olsztyn, sekretariat Domu, pokój nr 13.
1. Dodatkowe informacje:
- Kontakt pod numerem telefonu – tel. 34 3286078
- Aplikacje, które wpłyną do Domu Pomocy Społecznej w Turowie po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
- W pokoju nr 13 w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Turowie kandydaci mogą zapoznać się z regulaminem pracy komisji powołanej do naboru kandydata na stanowisko Radcy Prawnego Domu Pomocy Społecznej w Turowie.
- Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej w Turowie oraz Biuletynie Informacji Publicznej.
- Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.
- Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej w Turowie oraz Biuletynie Informacji Publicznej.
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego będą odbierane osobiście przez kandydatów lub odesłane pocztą.
Załącznik Nr 2
do Zarządzenia Nr 10
Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Turowie
z dnia 21.10.2011 roku
w sprawie naboru kandydata
na wolne stanowisko Radcy Prawnego
Domu Pomocy Społecznej w Turowie
Regulamin pracy
komisji powołanej do naboru kandydata na wolne stanowisko
Radcy Prawnego w Domu Pomocy Społecznej w Turowie
§ 1
Nabór przeprowadza Komisja powołana zarządzeniem Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Turowie.
§ 2
Pracami Komisji kieruje jej przewodniczący.
§ 3
Członkowie komisji składają ustne oświadczenie, że nie pozostają z osobami ubiegającymi się o zatrudnienie na danym stanowisku w stosunku pokrewieństwa do drugiego stopnia lub
w stosunku powinowactwa pierwszego stopnia i przysposobienia, opieki lub kurateli.
§ 4
Postępowanie konkursowe odbywa się w dwóch etapach:
I etap naboru – wiąże się z przygotowaniem dokumentacji stanowiącej podstawę do rozpoczęcia naboru.
Komisja dokonuje czynności:
- zbiera i rejestruje składane oferty,
- selekcjonuje oferty pod względem kompletności i wymogów formalnych,
- odrzuca oferty złożone po terminie lub niekompletne,
- wybiera oferty maksymalnie 5 osób, które będą uczestniczyły w II etapie procesu naboru,
- ogłasza w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicay ogłoszeń w Domu Pomocy Społecznej w Turowie listę kandydatów z podaniem imienia i nazwiska oraz miejscem zamieszkania tych osób, które spełniają wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Wzór listy stanowi załącznik nr 1 do protokołu. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne będzie umieszczona w BIP do momentu ogłoszenia ostatecznych wyników naboru.
II etap naboru – wiąże się z przeprowadzeniem końcowej rekrutacji i wybraniem kandydata.
Nabór na stanowisko Radcy Prawnego Domu Pomocy Społecznej w Turowie odbywa się następująco:
- Prezentacja kandydatów
- Rozmowa kwalifikacyjna pozwalająca ocenić:
1) doświadczenie zawodowe i osiągnięcia kandydata,
2) propozycję dotyczącą sposobu pracy (wizję pracy),
3) znajomość przepisów prawnych, zagadnień i zadań merytorycznych przydatnych na stanowisku radcy prawnego domu pomocy społecznej,
4) komunikatywność szczególnie wobec współpracowników,
5) umiejętność organizacji pracy, szybkiego podejmowania decyzji, samodzielność, inicjatywę i kreatywność.
§ 5
Postępowanie w sprawie naboru powinno się odbywać w obecności wszystkich członków Komisji. W przypadku rozmowy kandydat nie może być obecny przy postępowaniu dotyczącym naboru innych kandydatów.
§ 6
1. O wyborze decyduje ocena: predyspozycji i umiejętności kandydata gwarantujących prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków.
Kryteria oceny:
1) Dorobek zawodowy i osiągnięcia kandydata.
Skala ocen 0-10 punktów
2) Propozycja dotycząca sposobu pracy (wizja pracy).
Skala ocen 0-10 punktów
3) Znajomość przepisów prawnych, zagadnień i zadań merytorycznych przydatnych na stanowisku radcy prawnego domu pomocy społecznej.
Skala ocen 0-10 punktów
4) Komunikatywność szczególnie wobec współpracowników.
Skala ocen 0-10 punktów
5) Umiejętność organizacji pracy, szybkiego podejmowania decyzji, samodzielność, inicjatywę i kreatywność.
Skala ocen 0-10 punktów
2. Komisja wyłania kandydata na wolne stanowisko z największą ilością punktów uzyskanych z rozmowy kwalifikacyjnej, każdy z członków Komisji dokonuje oceny indywidualnie.
3. W przypadku równej ilości punktów, które kandydaci otrzymali, o wyborze zadecyduje Przewodniczący Komisji.
§ 7
Jeśli żaden z kandydatów nie uzyskał minimum 25 punktów Przewodniczący Komisji podejmuje decyzję o ogłoszeniu powtórnego naboru na wolne stanowisko.
§ 8
Po wyłonieniu kandydata zostaje sporządzony protokół podpisany przez wszystkich członków Komisji.
Protokół zawiera:
1. określenie stanowiska urzędniczego, na które był przeprowadzony nabór, liczbę kandydatów oraz imiona, nazwiska i adresy (nie więcej niż pięciu najlepszych).
2. informację o metodzie rekrutacji
1. uzasadnienie danego wyboru
Wzór protokołu określa załącznik nr 4 do regulaminu naboru.
§ 9
Sporządzony protokół Komisja przedkłada Dyrektorowi Domu do akceptacji.
§ 10
- Informacje o wynikach naboru upowszechnia się w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata lub zakończenia procedury w przypadku gdy nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.
- Informacja zawiera w szczególności: nazwę i adres Domu Pomocy Społecznej, określenie stanowiska urzędniczego, imię i nazwisko wybranego kandydata oraz miejsce jego zamieszkania, uzasadnienie dokonanego wyboru lub uzasadnienie nie zatrudnienia żadnego kandydata.
- Informacje w wynikach naboru upowszechnia się w BIP i na tablicy ogłoszeń w Domu Pomocy Społecznej Turowie przez okres co najmniej 3 miesięcy.
- Wzór informacji stanowi załącznik nr 3 do regulaminu naboru.
§ 11
Dokumenty aplikacyjne kandydata wyłonionego w postępowaniu rekrutacyjnym dołącza się
do jego akt osobowych.
Dokumenty aplikacyjne osób wymienionych w protokole przeprowadzonego naboru będą
przechowywane w archiwum Domu Pomocy Społecznej w Turowie.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów niewymienionych w ust. 1 i 2 będą odbierane osobiście
przez kandydatów lub odesłane pocztą.
§ 12
Nabór może być unieważniony, jeżeli zaistniały przesłanki uniemożliwiające kandydatowi objęcie stanowiska lub został naruszony regulamin naboru.