artykuł nr 16

Informacja o wynikach naboru na stanowisko Radcy Prawnego

Turów, dnia 22.11.2011 r.


 

 

 

Informacja o wynikach naboru

na stanowisko urzędnicze – Radcy Prawnego

w Domu Pomocy Społecznej w Turowie

 

 

 

Informuję, że w wyniku postępowania rekrutacyjnego na stanowisko urzędnicze – Radca Prawny,  została wybrana Pani Katarzyna Żydek zamieszkała w Częstochowie.

 

 

UZASADNIENIE

 

1)   Spełnienie wymogów formalnych,

2)   Pomyślny wynik rozmowy kwalifikacyjnej.

 

 

Dyrektor

Domu Pomocy Społecznej w Turowie

mgr Marcin Huras

 

artykuł nr 17

Lista kandydatów spełniających wymogi formalne na stanowisko Radca Prawny

AG.1130/3/11 Turów, dnia 14.11.2011 r.

 

 

Lista kandydatów

spełniających wymogi formalne w postępowaniu rekrutacyjnym

na stanowisko Radca Prawny

w Domu Pomocy Społecznej w Turowie

 

 

Informuję, że po analizie złożonych dokumentów aplikacyjnych pod względem zgodności z wymaganiami formalnymi zawartymi w ogłoszeniu o naborze do postępowania sprawdzającego zakwalifikowali się następujący kandydaci:

 

LP.

IMIĘ I NAZWISKO

 

MIEJSCE ZAMIESZKANIA

1.

Katarzyna Żydek

Częstochowa

2.

Konrad Sawicki

Częstochowa

 

 

                                                                            mgr Marcin Huras

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Turowie

 

artykuł nr 18

Ogłoszenie w sprawie naboru kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - Radcy Prawnego

AG.0137/10/11 Turów, dnia 21.10.2011 r.

 

 

 

 

 

Z A R Z Ą D Z E N I E N R 10

 

Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Turowie

z dnia 21.10.2011 r.

w sprawie naboru kandydata na wolne stanowisko

Radcy Prawnego w Domu Pomocy Społecznej w Turowie

 

 

 

  Na podstawie art. 11, pt. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /Dz.U. nr 223, poz. 1458/ oraz w związku z § 6 pkt. 1 i 2 Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, wprowadzonym Zarządzeniem nr 8 z dnia 27.06.2007 r. przez Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Turowie, zarządzam co następuje:

 

§ 1

 

  1. Ogłasza się nabór na stanowisko Radcy Prawnego w Domu Pomocy Społecznej w Turowie przy ul. Joachimowskiej 85. Ogłoszenie w sprawie naboru stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
  2. Do przeprowadzenia naboru powołuje się komisję w składzie:
    • Przewodniczący – Pan Marcin Huras – Dyrektor DPS Turów
    • Członek – Pani Renata Stachurska – Księgowa p.o Głównej Księgowej
    • Członek – Pani Iwona Całus – Kierownik działu ds. adm.-gosp.

 

§ 2

 

Pisemne oferty należy składać w zaklejonych kopertach z napisem „Nabór na stanowisko Radcy Prawnego Domu Pomocy Społecznej w Turowie” w sekretariacie Domu w terminie do dnia 10.11.2011 roku do godziny 15,00. Ogłoszenie o naborze zamieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicach ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej w Turowie.

 

§ 3

 

Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

 

§ 4

 

Postępowanie konkursowe z udziałem kandydatów przeprowadza komisja, o której   mowa w § 1.

 

 

 

 

§ 5

 

Komisja przeprowadzi postępowanie konkursowe /nabór/ zgodnie z regulaminem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.

 

§ 6

 

Komisja przygotuje protokół z postępowania wraz z wnioskiem w sprawie zatrudnienia wyłonionego kandydata w terminie 14 dni od zakończenia postępowania konkursowego.

 

§ 7

 

W przypadku, gdy do konkursu nikt nie przystąpi lub postępowanie konkursowe nie wyłoni kandydata, niezwłocznie przeprowadza się ponowny nabór.

 

§ 8

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

 Załącznik  Nr 1

do Zarządzenia Nr 10

Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Turowie

z dnia 21.10.2011 roku

w sprawie naboru kandydata

na wolne stanowisko Radcy Prawnego

Domu Pomocy Społecznej w Turowie

 

 

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Turowie

ogłasza nabór na wolne stanowisko Radcy Prawnego  Domu Pomocy Społecznej

w Turowie 

 

Radca Prawny Domu Pomocy Społecznej Turowie przy ul. Joachimowskiej 85

(nazwa wolnego stanowiska pracy, adres miejsca pracy)

 

1.   Zakres wymagań związanych ze stanowiskiem:

  1) wymagania niezbędne:

 

· wpis na listę radców prawnych,

· wykształcenie wyższe prawnicze,

· jest obywatelem polskim,

· posiada pełną zdolność do czynności prawnych, oraz korzysta z pełni  praw publicznych,

· nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,

· posiada ogólny stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,

· cieszy się nieposzlakowaną opinią.

2) wymagania dodatkowe:

 

· 5 lat stażu pracy na stanowisku radcy prawnego w jednostkach   samorządu terytorialnego,

· 2 lata doświadczenia związanego z obsługą prawną domu pomocy społecznej.

 

 

2.   Zakres wykonywanych zadań:

1)   opracowywanie i opiniowanie projektów, umów, porozumień,

2)   obsługa prawna i doradztwo prawne pracowników i mieszkańców Domu Pomocy Społecznej,

3)   opracowywanie i opiniowanie projektów, umów, porozumień,

4)   wydawanie opinii prawnych dot. spraw pracowniczych,

5)   udzielanie pracownikom Domu Pomocy Społecznej w Turowie porad oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa,

6)   występowanie w charakterze pełnomocnika Dyrektora Domu   w postępowaniach sądowych, administracyjnych oraz przed innymi organami orzekającymi,

7)   uczestnictwo w rokowaniach, których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego.

 

 

 

3. Wymagane dokumenty:

 

1) kwestionariusz osobowy wg. znormalizowanego druku z opisem przebiegu pracy zawodowej,

2) cv,

3) dokument stwierdzający wpis na listę radców prawnych,

3) list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru,

4) kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata,

5) kserokopie dokumentów potwierdzających szczególne uprawnienia zawodowe kandydata,

6) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,

7) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.

8) oświadczenie o niekaralności,

9) oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe,

10) zgoda na przetwarzanie danych osobowych,

11) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku.

 

4. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

 

1)   Termin – do 10.11.2011 roku do godziny 1500.

2)   Sposób składania dokumentów aplikacyjnych – w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym z dopiskiem „Nabór na stanowisko Radcy Prawnego Domu Pomocy Społecznej w Turowie”.

3)   Miejsce – Dom Pomocy Społecznej Turów, ul. Joachimowska 85, 42-256 Olsztyn, sekretariat Domu, pokój nr 13.

 

1.   Dodatkowe informacje:

 

  1. Kontakt pod numerem telefonu – tel. 34 3286078
  2. Aplikacje, które wpłyną do Domu Pomocy Społecznej w Turowie po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
  3. W pokoju nr 13 w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Turowie kandydaci mogą zapoznać się z regulaminem pracy komisji powołanej do naboru kandydata na stanowisko Radcy Prawnego Domu Pomocy Społecznej w Turowie.
  4. Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej w Turowie oraz Biuletynie Informacji Publicznej.
  5. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.
  6. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej w Turowie oraz Biuletynie Informacji Publicznej.
  7. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego będą odbierane osobiście przez kandydatów lub odesłane pocztą.

 

 

 

Załącznik  Nr 2

do Zarządzenia Nr 10

Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Turowie

z dnia 21.10.2011 roku

w sprawie naboru kandydata

na wolne stanowisko Radcy Prawnego

Domu Pomocy Społecznej w Turowie

 

 

 

Regulamin pracy
komisji powołanej do naboru kandydata na wolne stanowisko
Radcy Prawnego w Domu Pomocy Społecznej w Turowie

 

 

§ 1

 

Nabór przeprowadza Komisja powołana zarządzeniem Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Turowie.

 

§ 2

 

Pracami Komisji kieruje jej przewodniczący.

 

§ 3

 

Członkowie komisji składają ustne oświadczenie, że nie pozostają z osobami ubiegającymi się o zatrudnienie na danym stanowisku w stosunku pokrewieństwa do drugiego stopnia lub
w stosunku powinowactwa pierwszego stopnia i przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

§ 4

 

Postępowanie konkursowe odbywa się w dwóch etapach:

 

I etap naboru – wiąże się z przygotowaniem dokumentacji stanowiącej podstawę do rozpoczęcia naboru.

Komisja dokonuje czynności:

  1. zbiera i rejestruje składane oferty,
  2. selekcjonuje oferty pod względem kompletności i wymogów formalnych,
  3. odrzuca oferty złożone po terminie lub niekompletne,
  4. wybiera oferty maksymalnie 5 osób, które będą uczestniczyły w II etapie procesu naboru,
  5. ogłasza w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicay ogłoszeń w Domu Pomocy Społecznej w Turowie listę kandydatów z podaniem imienia i nazwiska oraz miejscem zamieszkania tych osób, które spełniają wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Wzór listy stanowi załącznik nr 1 do protokołu. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne będzie umieszczona w BIP do momentu ogłoszenia ostatecznych wyników naboru.

II etap naboru – wiąże się z przeprowadzeniem końcowej rekrutacji i wybraniem   kandydata.

 

Nabór na stanowisko Radcy Prawnego Domu Pomocy Społecznej w Turowie odbywa się następująco:

  1. Prezentacja kandydatów
  2. Rozmowa kwalifikacyjna pozwalająca ocenić:

1)   doświadczenie zawodowe i osiągnięcia kandydata,

2)   propozycję dotyczącą sposobu pracy (wizję pracy),

3)   znajomość przepisów prawnych, zagadnień i zadań merytorycznych przydatnych na stanowisku radcy prawnego domu pomocy społecznej,

4)   komunikatywność szczególnie wobec współpracowników,

5)   umiejętność organizacji pracy, szybkiego podejmowania decyzji, samodzielność, inicjatywę i kreatywność.

 

§ 5

 

Postępowanie w sprawie naboru powinno się odbywać w obecności wszystkich członków Komisji. W przypadku rozmowy kandydat nie może być obecny przy postępowaniu dotyczącym naboru innych kandydatów.

 

§ 6

 

 

1. O wyborze decyduje ocena: predyspozycji i umiejętności kandydata gwarantujących prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków.

 

Kryteria oceny:

 

1)   Dorobek zawodowy i osiągnięcia kandydata.

 

Skala ocen   0-10 punktów

 

2)   Propozycja dotycząca sposobu pracy (wizja pracy).

 

Skala ocen 0-10 punktów

 

3)   Znajomość przepisów prawnych, zagadnień i zadań merytorycznych przydatnych na stanowisku radcy prawnego domu pomocy społecznej.

 

Skala ocen 0-10 punktów

 

4)   Komunikatywność szczególnie wobec współpracowników.

 

Skala ocen   0-10 punktów

 

5)   Umiejętność organizacji pracy, szybkiego podejmowania decyzji, samodzielność, inicjatywę i kreatywność.

 

Skala ocen   0-10 punktów

 

2. Komisja wyłania kandydata na wolne stanowisko z największą ilością punktów uzyskanych z rozmowy kwalifikacyjnej, każdy z członków Komisji dokonuje oceny indywidualnie.

 

3. W przypadku równej ilości punktów, które kandydaci otrzymali, o wyborze zadecyduje Przewodniczący Komisji.

 

§ 7

 

Jeśli żaden z kandydatów nie uzyskał minimum 25 punktów Przewodniczący Komisji podejmuje decyzję o ogłoszeniu powtórnego naboru na wolne stanowisko.

 

§ 8

 

Po wyłonieniu kandydata zostaje sporządzony protokół podpisany przez wszystkich członków Komisji.

Protokół zawiera:

1.   określenie stanowiska urzędniczego, na które był przeprowadzony nabór, liczbę kandydatów oraz imiona, nazwiska i adresy (nie więcej niż pięciu najlepszych).

2.   informację o metodzie rekrutacji

1.   uzasadnienie danego wyboru

 

Wzór protokołu określa załącznik nr 4 do regulaminu naboru.

 

§ 9

 

Sporządzony protokół Komisja przedkłada Dyrektorowi Domu do akceptacji.

 

§ 10

 

  1. Informacje o wynikach naboru upowszechnia się w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata lub zakończenia procedury w przypadku gdy nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.
  2. Informacja zawiera w szczególności: nazwę i adres Domu Pomocy Społecznej, określenie stanowiska urzędniczego, imię i nazwisko wybranego kandydata oraz miejsce jego zamieszkania, uzasadnienie dokonanego wyboru lub uzasadnienie nie zatrudnienia żadnego kandydata.
  3. Informacje w wynikach naboru upowszechnia się w BIP i na tablicy ogłoszeń w Domu Pomocy Społecznej Turowie przez okres co najmniej 3 miesięcy.
  4. Wzór informacji stanowi załącznik nr 3 do regulaminu naboru.

 

 

§ 11

 

Dokumenty aplikacyjne kandydata wyłonionego w postępowaniu rekrutacyjnym dołącza się

do jego akt osobowych.

Dokumenty aplikacyjne osób wymienionych w protokole przeprowadzonego naboru będą

przechowywane w archiwum Domu Pomocy Społecznej w Turowie.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów niewymienionych w ust. 1 i 2 będą odbierane osobiście

przez kandydatów lub odesłane pocztą.

 

§ 12

 

Nabór może być unieważniony, jeżeli zaistniały przesłanki uniemożliwiające kandydatowi objęcie stanowiska lub został naruszony regulamin naboru.

 

artykuł nr 19

Z A R Z Ą D Z E N I E N R 8 Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Turowie z dnia 12.08 .2011 r.w sprawie naboru kandydata na wolne stanowiskoGłównego Księgowego w Domu Pomocy Społecznej w Turowie

AG.0137/8/11 Turów, dnia 12.08.2011 r.

 

 

 

 

 

Z A R Z Ą D Z E N I E N R 8

 

Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Turowie

z dnia 12.08 .2011 r.

w sprawie naboru kandydata na wolne stanowisko

Głównego Księgowego w Domu Pomocy Społecznej w Turowie

 

 

 

 Na podstawie art. 11, pt. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /Dz.U. nr 223, poz. 1458/ oraz w związku z § 6 pkt. 1 i 2 Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, wprowadzonym Zarządzeniem nr 8 z dnia 27.06.2007 r. przez Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Turowie, zarządzam co następuje:

 

§ 1

 

  1. Ogłasza się nabór na stanowisko Głównego Księgowego w Domu Pomocy Społecznej w Turowie przy ul. Joachimowskiej 85. Ogłoszenie w sprawie naboru stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
  2. Do przeprowadzenia naboru powołuje się komisję w składzie:
    • Przewodniczący – Pan Marcin Huras – Dyrektor DPS Turów
    • Członek – Pani Renata Stachurska – Księgowa p.o Głównej Księgowej
    • Członek – Pani Iwona Całus – Starszy Inspektor

 

§ 2

 

Pisemne oferty należy składać w zaklejonych kopertach z napisem „Nabór na stanowisko Głównego Księgowego Domu Pomocy Społecznej w Turowie” w sekretariacie Domu    w terminie do dnia 31.01.2012 roku do godziny 15,00. Ogłoszenie o naborze zamieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej, na tablicach ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej w Turowie i Starostwa Powiatowego w Częstochowie.

 

§ 3

 

Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

 

§ 4

 

Postępowanie konkursowe z udziałem kandydatów przeprowadza komisja, o której   mowa w § 1.

 

 

 

 

§ 5

 

Komisja przeprowadzi postępowanie konkursowe /nabór/ zgodnie z regulaminem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.

 

§ 6

 

Komisja przygotuje protokół z postępowania wraz z wnioskiem w sprawie zatrudnienia wyłonionego kandydata w terminie 14 dni od zakończenia postępowania konkursowego.

 

§ 7

 

W przypadku, gdy do konkursu nikt nie przystąpi lub postępowanie konkursowe nie wyłoni kandydata, niezwłocznie przeprowadza się ponowny nabór, wolne stanowisko, Dyrektor Domu, powierza innej osobie do czasu przeprowadzenia ponownego naboru.

 

§ 8

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Załącznik  Nr 2

do Zarządzenia Nr 8

Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Turowie

z dnia 12.08.2011 roku

w sprawie naboru kandydata

na wolne stanowisko Głównego Księgowego

Domu Pomocy Społecznej w Turowie

 

 

 

Regulamin pracy
komisji powołanej do naboru kandydata na wolne stanowisko
Głównego Księgowego w Domu Pomocy Społecznej w Turowie

 

 

§ 1

 

Nabór przeprowadza Komisja powołana zarządzeniem Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Turowie.

 

§ 2

 

Pracami Komisji kieruje jej przewodniczący.

 

§ 3

 

Członkowie komisji składają ustne oświadczenie, że nie pozostają z osobami ubiegającymi się o zatrudnienie na danym stanowisku w stosunku pokrewieństwa do drugiego stopnia lub
w stosunku powinowactwa pierwszego stopnia i przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

§ 4

 

Postępowanie konkursowe odbywa się w dwóch etapach:

 

I etap naboru – wiąże się z przygotowaniem dokumentacji stanowiącej podstawę do rozpoczęcia naboru.

Komisja dokonuje czynności:

  1. zbiera i rejestruje składane oferty
  2. selekcjonuje oferty pod względem kompletności i wymogów formalnych
  3. odrzuca oferty złożone po terminie lub niekompletne
  4. wybiera oferty maksymalnie 5 osób, które będą uczestniczyły w II etapie procesu naboru
  5. ogłasza w Biuletynie Informacji Publicznej, na tablicach ogłoszeń w budynku Starostwa Powiatowego w Częstochowie oraz w Domu Pomocy Społecznej w Turowie listę kandydatów z podaniem imienia i nazwiska oraz miejscem zamieszkania tych osób, które spełniają wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Wzór listy stanowi załącznik nr 1 do protokołu. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne będzie umieszczona w BIP do momentu ogłoszenia ostatecznych wyników naboru.

II etap naboru – wiąże się z przeprowadzeniem końcowej rekrutacji i wybraniem   kandydata.

 

Nabór na stanowisko Głównego Księgowego Domu Pomocy Społecznej w Turowie odbywa się następująco:

  1. Prezentacja kandydatów
  2. Rozmowa kwalifikacyjna pozwalająca ocenić:

1)   Doświadczenie zawodowe i osiągnięcia kandydata.

2)   Propozycję dotyczącą sposobu kierowania działem księgowości (wizję pracy).

3)   Znajomość przepisów prawnych, zagadnień i zadań merytorycznych przydatnych na stanowisku głównego księgowego domu pomocy społecznej.

4)   Komunikatywność szczególnie wobec współpracowników.

5)   Umiejętność zarządzania i organizacji pracy, szybkiego podejmowania decyzji, samodzielność, inicjatywę i kreatywność.

 

§ 5

 

Postępowanie w sprawie naboru powinno się odbywać w obecności wszystkich członków Komisji. W przypadku rozmowy kandydat nie może być obecny przy postępowaniu dotyczącym naboru innych kandydatów.

 

§ 6

 

 

1. O wyborze decyduje ocena: predyspozycji i umiejętności kandydata gwarantujących prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków.

 

Kryteria oceny:

 

1)   Dorobek zawodowy i osiągnięcia kandydata.

 

Skala ocen   0-10 punktów

 

2)   Propozycja dotycząca sposobu kierowania działem księgowości. (wizja pracy).

 

Skala ocen 0-10 punktów

 

3)   Znajomość przepisów prawnych, zagadnień i zadań merytorycznych przydatnych na stanowisku dyrektora domu pomocy społecznej.

 

Skala ocen 0-10 punktów

 

4)   Komunikatywność szczególnie wobec współpracowników.

 

Skala ocen   0-10 punktów

 

5)   Umiejętność zarządzania i organizacji pracy, szybkiego podejmowania decyzji, samodzielność, inicjatywę i kreatywność.

 

Skala ocen   0-10 punktów

 

2. Komisja wyłania kandydata na wolne stanowisko z największą ilością punktów uzyskanych z rozmowy kwalifikacyjnej, każdy z członków Komisji dokonuje oceny indywidualnie.

 

3. W przypadku równej ilości punktów, które kandydaci otrzymali, o wyborze zadecyduje Przewodniczący Komisji.

 

§ 7

 

Jeśli żaden z kandydatów nie uzyskał minimum 25 punktów Przewodniczący Komisji podejmuje decyzję o ogłoszeniu powtórnego naboru na wolne stanowisko.

 

§ 8

 

Nabór przeprowadza się również, gdy jest tylko jeden kandydat.

 

§ 9

 

Po wyłonieniu kandydata zostaje sporządzony protokół podpisany przez wszystkich członków Komisji.

Protokół zawiera:

1.   określenie stanowiska urzędniczego, na które był przeprowadzony nabór, liczbę kandydatów oraz imiona, nazwiska i adresy (nie więcej niż pięciu najlepszych).

2.   informację o metodzie rekrutacji

3.   uzasadnienie danego wyboru

 

Wzór protokołu określa załącznik nr 4 do regulaminu naboru.

 

§ 10

 

Sporządzony protokół Komisja przedkłada Dyrektorowi Domu do akceptacji.

 

§ 11

 

  1. Informacje o wynikach naboru upowszechnia się w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata lub zakończenia procedury w przypadku gdy nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.
  2. Informacja zawiera w szczególności: nazwę i adres Domu Pomocy Społecznej, określenie stanowiska urzędniczego, imię i nazwisko wybranego kandydata oraz miejsce jego zamieszkania, uzasadnienie dokonanego wyboru lub uzasadnienie nie zatrudnienia żadnego kandydata.
  3. Informacje w wynikach naboru upowszechnia się w BIP i na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Częstochowie, oraz Domu Pomocy Społecznej Turowie przez okres co najmniej 3 miesięcy.
  4. Wzór informacji stanowi załącznik nr 3 do regulaminu naboru.

 

 

 

 

 

§ 12

 

Dokumenty aplikacyjne kandydata wyłonionego w postępowaniu rekrutacyjnym dołącza się do jego akt osobowych.

Dokumenty aplikacyjne osób wymienionych w protokole przeprowadzonego naboru będą przechowywane w archiwum Domu Pomocy Społecznej w Turowie.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów niewymienionych w ust. 1 i 2 będą odbierane osobiście przez kandydatów lub odesłane pocztą.

 

§ 13

 

Nabór może być unieważniony, jeżeli zaistniały przesłanki uniemożliwiające kandydatowi objęcie stanowiska lub został naruszony regulamin naboru.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 Załącznik  Nr 1

do Zarządzenia Nr 8

Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Turowie

z dnia 12.08.2011 roku

w sprawie naboru kandydata

na wolne stanowisko Głównego Księgowego

Domu Pomocy Społecznej w Turowie

 

 

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Turowie

ogłasza nabór na wolne stanowisko Głównego Księgowego Domu Pomocy Społecznej

w Turowie 

 

Główny Księgowy Domu Pomocy Społecznej Turowie przy ul. Joachimowskiej 85

(nazwa wolnego stanowiska pracy, adres miejsca pracy)

 

1.   Zakres wymagań związanych ze stanowiskiem:

  1) wymagania niezbędne:

 

Zgodnie z art.45 ust. 2, pkt. 1,2,3 i 4 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104 z późn. zm.), głównym księgowym może być osoba, która:

? ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim obszarze Gospodarczym, chyba, że przepisy odrębne uzależniają zatrudnienia obywatelstwa polskiego,

? ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

? nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe,

? posiada co najmniej 2 letnią praktykę w księgowości w jednostce budżetowej,

? spełnia jeden z poniższych warunków:

a)   ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3 letnią praktykę w księgowości,

b)   ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6 letnią praktykę w księgowości,

c)   jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,

d) posiada świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub certyfikat księgowy, wydane na podstawie odrębnych przepisów.

 

2) wymagania dodatkowe:

 

· znajomość ustawy o rachunkowości,

· znajomość przepisów prawnych w zakresie finansów publicznych,

· znajomość zasad funkcjonowania i organizacji powiatu jako jednostki samorządu terytorialnego,

· znajomość przepisów w zakresie zamówień publicznych, dostępu do informacji publicznych,

· znajomość przepisów ustawy z 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 Nr 21 poz. 94 z późn. zm.)

· znajomość przepisów o ubezpieczeniach społecznych,

· znajomość specyfiki pracy w domu pomocy społecznej,

· znajomość i otwartość na potrzeby osób w podeszłym wieku,

· cierpliwość i umiejętność postępowania z osobami w podeszłym wieku.

 

2. Zakres wykonywanych zadań:

 

1) prowadzenie rachunkowości jednostki,

2) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,

3) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,

4) dokonywania wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.

 

3. Wymagane dokumenty:

 

1) kwestionariusz osobowy wg. znormalizowanego druku z opisem przebiegu pracy   zawodowej,

2) cv,

3) list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru,

4) kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata,

5) kserokopie dokumentów potwierdzających szczególne uprawnienia zawodowe kandydata,

6) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,

7) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.

8) oświadczenie o niekaralności,

9) oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe,

10) zgoda na przetwarzanie danych osobowych,

11) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku.

 

4. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

 

6)   Termin – do 31.01.2012 roku do godziny 1500.

7)   Sposób składania dokumentów aplikacyjnych – w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym z dopiskiem „nabór na stanowisko Głównego Księgowego Domu Pomocy Społecznej w Turowie”.

8)   Miejsce – Dom Pomocy Społecznej Turów, ul. Joachimowska 85  42-256 Olsztyn, sekretariat Domu, pokój nr 13.

 

 

5.   Dodatkowe informacje:

 

  1. Kontakt pod numerem telefonu – tel. 34 3286078
  2. Aplikacje, które wpłyną do Domu Pomocy Społecznej w Turowie po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
  3. W pokoju nr 13 w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Turowie kandydaci mogą zapoznać się z regulaminem pracy komisji powołanej do naboru kandydata na stanowisko Głównego Księgowego Domu Pomocy Społecznej w Turowie.
  4. Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej w Turowie oraz Biuletynie Informacji Publicznej.
  5. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.
  6. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej w Turowie oraz Biuletynie Informacji Publicznej.
  7. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego będą odbierane osobiście przez kandydatów lub odesłane pocztą.

 

 

 

 

obrazek
artykuł nr 20

Protokół z przeprowadzonego naboru na stanowisko głównego księgowego w Domu Pomocy Społecznej w Turowie

 

  1. Postępowanie rekrutacyjne przeprowadziła komisja rekrutacyjna powołana zarządzeniem nr 3 Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Turowie  z dnia 7.02.2011 r. w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej na zasadach określonych w ustawie z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych /t.j. Dz.U. nr 223 poz. 1458/ oraz zarządzeniu nr 8/2007 r. Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Turowie z dnia 27.06.2007 r. w sprawie regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze.
  2. W odpowiedzi na ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko głównego księgowego nie wpłynęła żadna oferta.
  3. Nabór zrealizowała komisja rekrutacyjna zgodnie z zasadami wynikającymi   z regulaminu o którym mowa w ust. 1 protokołu.
  4. W związku z tym, że nie wpłynęły dokumenty osoby chętnej na objęcie stanowiska głównego księgowego, Dom Pomocy Społecznej w Turowie ogłosi kolejny konkurs na stanowisko głównego księgowego.

 

 

 

 

Komisja Rekrutacyjna:

1)   Przewodniczący - Pan Marcin Huras   …………………….

2)   Członek   - Pani Renata Stachurska …………………….

3)   Członek   - Pani Iwona Całus   …………………….

 

 

Zatwierdzam:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Turów, dnia 8.08.2011 r.

 

 

 

 

 

 

 

Informacja o wynikach naboru

na stanowisko urzędnicze - głównego księgowego

w Domu Pomocy Społecznej w Turowie

 

 

 

 

 

 

  Konkurs na stanowisko głównego księgowego nie został rozstrzygnięty, ponieważ nie wpłynęły żadne dokumenty aplikacyjne osoby chętnej do pracy na stanowisku głównego księgowego.

W związku z powyższym w Domu Pomocy Społecznej w Turowie należy przeprowadzić ponowny nabór na stanowisko głównego księgowego.

Do tego czasu zatrudnienie w dziale księgowości pozostaje bez zmian.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Turów, dnia 8.08.2011 r.

 

 

 

 

 

Informacja o wynikach naboru

na stanowisko urzędnicze - głównego księgowego

w Domu Pomocy Społecznej w Turowie

 

 

 

 

  Informuję, że konkurs na wolne stanowisko głównego księgowego w Domu Pomocy Społecznej w Turowie nie został rozstrzygnięty ponieważ nie zgłosił się kandydat chętny na objęcie tego stanowiska.