artykuł nr 26

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy - Główny księgowy

Załącznik  Nr 1

do Zarządzenia Nr 15

Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Turowie

z dnia 3.09.2009 roku

w sprawie naboru kandydata

na wolne stanowisko Głównego Księgowego

Domu Pomocy Społecznej w Turowie

 

 

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Turowie

ogłasza nabór na wolne stanowisko Głównego Księgowego Domu Pomocy Społecznej

w Turowie 

 

Główny Księgowy Domu Pomocy Społecznej Turowie przy ul. Joachimowskiej 85

(nazwa wolnego stanowiska pracy, adres miejsca pracy)

 

1.   Zakres wymagań związanych ze stanowiskiem:

1)   wymagania niezbędne:

 

Zgodnie z art.45 ust. 2, pkt. 1,2,3 i 4 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104 z późn. zm.), głównym księgowym może być osoba, która:

- ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim obszarze Gospodarczym, chyba, że przepisy odrębne uzależniają zatrudnienia obywatelstwa polskiego,

- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

- nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe,

- posiada co najmniej 2 letnią praktykę w księgowości w jednostce budżetowej,

- spełnia jeden z poniższych warunków:

a)   ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3 letnią praktykę w księgowości,

b)   ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6 letnią praktykę w księgowości,

c)   jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,

d)   posiada świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub certyfikat księgowy, wydane na podstawie odrębnych przepisów.

 

2)   wymagania dodatkowe:

 

- znajomość ustawy o rachunkowości,

- znajomość przepisów prawnych w zakresie finansów publicznych,

- znajomość zasad funkcjonowania i organizacji powiatu jako jednostki samorządu terytorialnego,

- znajomość przepisów w zakresie zamówień publicznych, dostępu do informacji publicznych,

- znajomość przepisów ustawy z 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 1998
Nr 21 poz. 94 z późn. zm.)

- znajomość przepisów o ubezpieczeniach społecznych,

- znajomość specyfiki pracy w domu pomocy społecznej,

- znajomość i otwartość na potrzeby osób w podeszłym wieku,

- cierpliwość i umiejętność postępowania z osobami w podeszłym wieku.

 

2.   Zakres wykonywanych zadań:

 

1) prowadzenie rachunkowości jednostki,

2) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,

3) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,

4) dokonywania wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.

 

3.   Wymagane dokumenty:

 

1) kwestionariusz osobowy wg. znormalizowanego druku z opisem przebiegu pracy zawodowej,

2) cv,

3) list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru,

4) kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata,

5) kserokopie dokumentów potwierdzających szczególne uprawnienia zawodowe kandydata,

6) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,

7) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.

8) oświadczenie o niekaralności,

9) oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe,

10) zgoda na przetwarzanie danych osobowych,

11) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku.

 

4.   Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

 

1) Termin – do 31.03.2010 roku do godziny 1500.

2) Sposób składania dokumentów aplikacyjnych – w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym z dopiskiem „nabór na stanowisko Głównego Księgowego Domu Pomocy Społecznej w Turowie”.

3) Miejsce – Dom Pomocy Społecznej Turów, ul. Joachimowska 85  42-256 Olsztyn, sekretariat Domu, pokój nr 13.

 

5.   Dodatkowe informacje:

 

1) Kontakt pod numerem telefonu – tel. 34 3286078

2) Aplikacje, które wpłyną do Domu Pomocy Społecznej w Turowie po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

3) W pokoju nr 13 w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Turowie kandydaci mogą zapoznać się z regulaminem pracy komisji powołanej do naboru kandydata na stanowisko Głównego Księgowego Domu Pomocy Społecznej w Turowie.

4) Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej Biuletynie Turowie oraz Biuletynie Informacji Publicznej.

5) Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.

6) Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej w Turowie oraz Biuletynie Informacji Publicznej.

7) Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego będą odbierane osobiście przez kandydatów lub odesłane pocztą.

 

 

 

Dyrektor

DPS w Turowie

Marcin Huras

artykuł nr 27

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy-Główny księgowy

artykuł nr 28

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy - Główny Księgowy

artykuł nr 29

Ogłoszenie o naborze na stanowisko księgowego

artykuł nr 30

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko Głównego Księgowego