Załącznik nr 4
AG.0119/ Turów, dnia r.
Dnia r. została zawarta umowa pomiędzy Domem Pomocy Społecznej w Turowie, ul. Joachimowska 85, 42-256 Olsztyn, reprezentowanym przez:
1. Dyrektor – mgr Marcin Huras
2.
zwanym w treści umowy „Zamawiającym”,
a
.................................................................................................................., reprezentowanym przez:
1. ..................................................................
2. ..................................................................
zwanym w treści umowy „Sprzedającym”.
§ 1
Przedmiotem umowy jest zakup artykułów spożywczych i dowóz do Zamawiającego, zgodnie ze specyfikacją z dnia ..............................................
§ 2
Dopuszcza się możliwość zmiany cen, jednak nie więcej niż o ogłoszony co miesiąc przez GUS wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych. Jeżeli podwyżka cen przekroczy tę granicę wówczas umowa przestaje obowiązywać dwie strony.
§ 3
1. Towar będzie dostarczany nie częściej niż 1 raz w tygodniu, po złożeniu zamówienia telefonicznego lub faxem u przedstawiciela Sprzedającego.
2. Sprzedający zobowiązany jest dostarczyć zamówioną partię towaru w terminie uzgadnianym każdorazowo z Zamawiającym.
3. Sprzedający zobowiązuje się do zaopatrywania Zamawiającego w artykuły spożywcze w pierwszym gatunku, z określonym terminem ważności oraz z cechami podanymi w SIWZ (wszystkie zaoferowane artykuły powinny mieć aktualne terminy przydatności do spożycia- artykuły sypkie i mrożonki min. 30 dni).
4. Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko. Dostawa na koszt Sprzedającego musi nastąpić w dni robocze od godz. 7,00 do 14,00 do siedziby Zamawiającego. Transport powinien odpowiadać wymogom HACCP. Sprzedający zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy.
5. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie lub faksem. Sprzedający zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
6. Każda dostarczona zgodnie z zamówieniem partia towaru stanowi podstawę do wystawienia przez Sprzedającego faktury VAT.
7. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić za dostarczony towar przelewem na konto Sprzedającego w terminie 14 dni od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego.
8. Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru.
§ 4
Zakupy dokonywane będą od dnia zawarcia umowy, przez okres 12 miesięcy (pod warunkiem utrzymania cen zgodnie z § 2).
§ 5
1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
3. Spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy będą rozpatrywane przez właściwy rzeczowo sąd siedziby „Zamawiającego”.
§ 6
Umowę niniejszą sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
Jako przyjęta po przeczytaniu zostaje podpisana.
ZAMAWIAJĄCY SPRZEDAJĄCY
……………………………….. …………………………………