artykuł nr 1

Przetarg na: "Zakup żywności dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie".

Dom Pomocy Społecznej w Turowie

Adres: Turów, ul. Joachimowska 85

42-256 Olsztyn

województwo śląskie

 

 

Ogłasza pisemny przetarg nieograniczony na: „Zakup żywności dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie”.

Termin realizacji całego zamówienia: 1 rok od dnia  1 stycznia 2012 roku.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest w siedzibie Zamawiającego- (bezpłatnie): Dom Pomocy Społecznej w Turowie ul. Joachimowska 85, lub na stronie internetowej: www.dpsturow.4bip.pl

 

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

 

· posiadają uprawnienia do wykonywania dostaw żywności,

· posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w dostawie żywności oraz dysponują środkiem lub  środkami transportu, który odpowiada (odpowiadają ) wymogom HACCP oraz osobami posiadającymi aktualne badania lekarskie upoważniające do kontaktu z żywnością lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania w/w potencjału technicznego i w/w osób zdolnych do wykonania zamówienia,

· znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej bieżące wykonania dostaw w 12 miesięcznym okresie obowiązywania umowy,

· nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ustawy Pzp.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Termin składania ofert upływa dnia 1.12.2011 r. o godzinie 15oo. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego w pokoju 13.

Otwarcie ofert nastąpi 2.12.2011 r. o godzinie 10oo w siedzibie Zamawiającego, pokój 16.

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na podstawie następujących kryteriów:

cena – 100 %

 

Szczegółowe informacje są udzielane w siedzibie Zamawiającego tel. 034/3286078.

 

 

 

Turów, dnia 16.11.2011 r.

 

 

 

Dyrektor

DPS w Turowie

mgr Marcin Huras