Przetarg na: "Zakup żywności dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie".
Dom Pomocy Społecznej w Turowie
Adres: Turów, ul. Joachimowska 85
42-256 Olsztyn
województwo śląskie
Ogłasza pisemny przetarg nieograniczony na: „Zakup żywności dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie”.
Termin realizacji całego zamówienia: 1 rok od dnia 1 stycznia 2012 roku.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest w siedzibie Zamawiającego- (bezpłatnie): Dom Pomocy Społecznej w Turowie ul. Joachimowska 85, lub na stronie internetowej: www.dpsturow.4bip.pl
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
· posiadają uprawnienia do wykonywania dostaw żywności,
· posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w dostawie żywności oraz dysponują środkiem lub środkami transportu, który odpowiada (odpowiadają ) wymogom HACCP oraz osobami posiadającymi aktualne badania lekarskie upoważniające do kontaktu z żywnością lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania w/w potencjału technicznego i w/w osób zdolnych do wykonania zamówienia,
· znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej bieżące wykonania dostaw w 12 miesięcznym okresie obowiązywania umowy,
· nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ustawy Pzp.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Termin składania ofert upływa dnia 1.12.2011 r. o godzinie 15oo. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego w pokoju 13.
Otwarcie ofert nastąpi 2.12.2011 r. o godzinie 10oo w siedzibie Zamawiającego, pokój 16.
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na podstawie następujących kryteriów:
– cena – 100 %
Szczegółowe informacje są udzielane w siedzibie Zamawiającego tel. 034/3286078.
Turów, dnia 16.11.2011 r.
Dyrektor
DPS w Turowie
mgr Marcin Huras