artykuł nr 1

Ogłaszenie o pisemnym przetargu nieograniczony na: "Zakup żywności dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie z podziałem na 8 zadań" w skład którego wchodzą:


Dom Pomocy Społecznej w Turowie
Adres: Turów, ul. Joachimowska 85
42-256 Olsztyn
województwo śląskie


Ogłasza pisemny przetarg nieograniczony na: „Zakup żywności dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie z podziałem na 8 zadań ” – w skład którego wchodzą:
1) produkty mleczarskie – kod CPV – 15500000-3
2) różne produkty spożywcze – kod CPV – 15896000-5
3) mięso, produkty mięsne, wędliny – kod CPV - 15301100-6
4) pieczywo – świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie – kod CPV – 15612500-6
5) jaja – kod CPV – 03142500-3
6) mrożonki, warzywa, mięso mielone mrożone, udka, kluski, pierogi– kod CPV– 15896000-6
7) ryby mrożone – kod CPV 15220000-6
Termin realizacji całego zamówienia: 4 miesiące, od dnia 1 września 2015 roku.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest w siedzibie Zamawiającego - (bezpłatnie): Dom Pomocy Społecznej w Turowie ul. Joachimowska 85, lub na stronie internetowej: www.dpsturow.4bip.pl
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
? posiadają uprawnienia do wykonywania dostaw żywności,
? posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w dostawie żywności oraz dysponują środkiem lub środkami transportu, który odpowiada (odpowiadają ) wymogom HACCP oraz osobami posiadającymi aktualne badania lekarskie upoważniające do kontaktu z żywnością lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania w/w potencjału technicznego i w/w osób zdolnych do wykonania zamówienia,
? znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej bieżące wykonania dostaw w okresie obowiązywania umowy,
? nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ustawy Pzp.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Termin składania ofert upływa dnia 5.08.2015 r. o godzinie 9oo. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego w pokoju 13.
Otwarcie ofert nastąpi 5.08.2015 r. o godzinie 10oo w siedzibie Zamawiającego, pokój 16.
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na podstawie następujących kryteriów:
– cena – 90 %
- termin dostawy – 10%
Szczegółowe informacje są udzielane w siedzibie Zamawiającego tel. 034/3286078.
Turów, dnia 22.07.2015 r.