artykuł nr 1

Ogłoszenie w sprawie naboru kandydata na wolne stanowisko urzednicze- główny księgowy

 

 

Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 3 Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Turowie z dnia 7.02.2011 roku w sprawie naboru kandydata na wolne stanowisko Głównego Księgowego Domu Pomocy Społecznej w Turowie Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Turowie ogłasza nabór na wolne stanowisko Głównego Księgowego Domu Pomocy Społecznej w Turowie Główny Księgowy Domu Pomocy Społecznej Turowie przy ul. Joachimowskiej 85 (nazwa wolnego stanowiska pracy, adres miejsca pracy) 1.Zakres wymagań związanych ze stanowiskiem: 1) wymagania niezbędne: Zgodnie z art.45 ust. 2, pkt. 1,2,3 i 4 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104 z późn. zm.), głównym księgowym może być osoba, która: ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) ? strony umowy o Europejskim obszarze Gospodarczym, chyba, że przepisy odrębne uzależniają zatrudnienia obywatelstwa polskiego, ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe, posiada co najmniej 2 letnią praktykę w księgowości w jednostce budżetowej, spełnia jeden z poniższych warunków: a)ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3 letnią praktykę w księgowości, b)ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6 letnią praktykę w księgowości, c)jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, d)posiada świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub certyfikat księgowy, wydane na podstawie odrębnych przepisów. 2) wymagania dodatkowe: znajomość ustawy o rachunkowości, znajomość przepisów prawnych w zakresie finansów publicznych, znajomość zasad funkcjonowania i organizacji powiatu jako jednostki samorządu terytorialnego, znajomość przepisów w zakresie zamówień publicznych, dostępu do informacji publicznych, znajomość przepisów ustawy z 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 Nr 21 poz. 94 z późn. zm.) znajomość przepisów o ubezpieczeniach społecznych, znajomość specyfiki pracy w domu pomocy społecznej, znajomość i otwartość na potrzeby osób w podeszłym wieku, cierpliwość i umiejętność postępowania z osobami w podeszłym wieku. 2.Zakres wykonywanych zadań: 1)prowadzenie rachunkowości jednostki, 2)wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, 3)dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, 4)dokonywania wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. 3.Wymagane dokumenty: 1) kwestionariusz osobowy wg. znormalizowanego druku z opisem przebiegu pracy zawodowej, 2) cv, 3) list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru, 4) kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata, 5) kserokopie dokumentów potwierdzających szczególne uprawnienia zawodowe kandydata, 6) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata, 7) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp. 8) oświadczenie o niekaralności, 9) oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe, 10) zgoda na przetwarzanie danych osobowych, 11) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku. 4.Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych: 1)Termin ? do 1.08.2011 roku do godziny 1500. 2)Sposób składania dokumentów aplikacyjnych ? w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym z dopiskiem ?nabór na stanowisko Głównego Księgowego Domu Pomocy Społecznej w Turowie?. 3)Miejsce ? Dom Pomocy Społecznej Turów, ul. Joachimowska 85 42-256 Olsztyn, sekretariat Domu, pokój nr 13. 1.Dodatkowe informacje: 1.Kontakt pod numerem telefonu ? tel. 34 3286078 2.Aplikacje, które wpłyną do Domu Pomocy Społecznej w Turowie po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. 3.W pokoju nr 13 w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Turowie kandydaci mogą zapoznać się z regulaminem pracy komisji powołanej do naboru kandydata na stanowisko Głównego Księgowego Domu Pomocy Społecznej w Turowie. 4.Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej w Turowie oraz Biuletynie Informacji Publicznej. 5.Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego. 6.Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej w Turowie oraz Biuletynie Informacji Publicznej. 7.Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego będą odbierane osobiście przez kandydatów lub odesłane pocztą.