artykuł nr 1

Ogłoszenie w sprawie naboru kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - Radcy Prawnego

AG.0137/10/11 Turów, dnia 21.10.2011 r.

 

 

 

 

 

Z A R Z Ą D Z E N I E N R 10

 

Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Turowie

z dnia 21.10.2011 r.

w sprawie naboru kandydata na wolne stanowisko

Radcy Prawnego w Domu Pomocy Społecznej w Turowie

 

 

 

  Na podstawie art. 11, pt. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /Dz.U. nr 223, poz. 1458/ oraz w związku z § 6 pkt. 1 i 2 Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, wprowadzonym Zarządzeniem nr 8 z dnia 27.06.2007 r. przez Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Turowie, zarządzam co następuje:

 

§ 1

 

  1. Ogłasza się nabór na stanowisko Radcy Prawnego w Domu Pomocy Społecznej w Turowie przy ul. Joachimowskiej 85. Ogłoszenie w sprawie naboru stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
  2. Do przeprowadzenia naboru powołuje się komisję w składzie:
    • Przewodniczący – Pan Marcin Huras – Dyrektor DPS Turów
    • Członek – Pani Renata Stachurska – Księgowa p.o Głównej Księgowej
    • Członek – Pani Iwona Całus – Kierownik działu ds. adm.-gosp.

 

§ 2

 

Pisemne oferty należy składać w zaklejonych kopertach z napisem „Nabór na stanowisko Radcy Prawnego Domu Pomocy Społecznej w Turowie” w sekretariacie Domu w terminie do dnia 10.11.2011 roku do godziny 15,00. Ogłoszenie o naborze zamieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicach ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej w Turowie.

 

§ 3

 

Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

 

§ 4

 

Postępowanie konkursowe z udziałem kandydatów przeprowadza komisja, o której   mowa w § 1.

 

 

 

 

§ 5

 

Komisja przeprowadzi postępowanie konkursowe /nabór/ zgodnie z regulaminem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.

 

§ 6

 

Komisja przygotuje protokół z postępowania wraz z wnioskiem w sprawie zatrudnienia wyłonionego kandydata w terminie 14 dni od zakończenia postępowania konkursowego.

 

§ 7

 

W przypadku, gdy do konkursu nikt nie przystąpi lub postępowanie konkursowe nie wyłoni kandydata, niezwłocznie przeprowadza się ponowny nabór.

 

§ 8

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

 Załącznik  Nr 1

do Zarządzenia Nr 10

Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Turowie

z dnia 21.10.2011 roku

w sprawie naboru kandydata

na wolne stanowisko Radcy Prawnego

Domu Pomocy Społecznej w Turowie

 

 

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Turowie

ogłasza nabór na wolne stanowisko Radcy Prawnego  Domu Pomocy Społecznej

w Turowie 

 

Radca Prawny Domu Pomocy Społecznej Turowie przy ul. Joachimowskiej 85

(nazwa wolnego stanowiska pracy, adres miejsca pracy)

 

1.   Zakres wymagań związanych ze stanowiskiem:

  1) wymagania niezbędne:

 

· wpis na listę radców prawnych,

· wykształcenie wyższe prawnicze,

· jest obywatelem polskim,

· posiada pełną zdolność do czynności prawnych, oraz korzysta z pełni  praw publicznych,

· nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,

· posiada ogólny stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,

· cieszy się nieposzlakowaną opinią.

2) wymagania dodatkowe:

 

· 5 lat stażu pracy na stanowisku radcy prawnego w jednostkach   samorządu terytorialnego,

· 2 lata doświadczenia związanego z obsługą prawną domu pomocy społecznej.

 

 

2.   Zakres wykonywanych zadań:

1)   opracowywanie i opiniowanie projektów, umów, porozumień,

2)   obsługa prawna i doradztwo prawne pracowników i mieszkańców Domu Pomocy Społecznej,

3)   opracowywanie i opiniowanie projektów, umów, porozumień,

4)   wydawanie opinii prawnych dot. spraw pracowniczych,

5)   udzielanie pracownikom Domu Pomocy Społecznej w Turowie porad oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa,

6)   występowanie w charakterze pełnomocnika Dyrektora Domu   w postępowaniach sądowych, administracyjnych oraz przed innymi organami orzekającymi,

7)   uczestnictwo w rokowaniach, których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego.

 

 

 

3. Wymagane dokumenty:

 

1) kwestionariusz osobowy wg. znormalizowanego druku z opisem przebiegu pracy zawodowej,

2) cv,

3) dokument stwierdzający wpis na listę radców prawnych,

3) list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru,

4) kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata,

5) kserokopie dokumentów potwierdzających szczególne uprawnienia zawodowe kandydata,

6) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,

7) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.

8) oświadczenie o niekaralności,

9) oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe,

10) zgoda na przetwarzanie danych osobowych,

11) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku.

 

4. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

 

1)   Termin – do 10.11.2011 roku do godziny 1500.

2)   Sposób składania dokumentów aplikacyjnych – w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym z dopiskiem „Nabór na stanowisko Radcy Prawnego Domu Pomocy Społecznej w Turowie”.

3)   Miejsce – Dom Pomocy Społecznej Turów, ul. Joachimowska 85, 42-256 Olsztyn, sekretariat Domu, pokój nr 13.

 

1.   Dodatkowe informacje:

 

  1. Kontakt pod numerem telefonu – tel. 34 3286078
  2. Aplikacje, które wpłyną do Domu Pomocy Społecznej w Turowie po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
  3. W pokoju nr 13 w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Turowie kandydaci mogą zapoznać się z regulaminem pracy komisji powołanej do naboru kandydata na stanowisko Radcy Prawnego Domu Pomocy Społecznej w Turowie.
  4. Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej w Turowie oraz Biuletynie Informacji Publicznej.
  5. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.
  6. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej w Turowie oraz Biuletynie Informacji Publicznej.
  7. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego będą odbierane osobiście przez kandydatów lub odesłane pocztą.

 

 

 

Załącznik  Nr 2

do Zarządzenia Nr 10

Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Turowie

z dnia 21.10.2011 roku

w sprawie naboru kandydata

na wolne stanowisko Radcy Prawnego

Domu Pomocy Społecznej w Turowie

 

 

 

Regulamin pracy
komisji powołanej do naboru kandydata na wolne stanowisko
Radcy Prawnego w Domu Pomocy Społecznej w Turowie

 

 

§ 1

 

Nabór przeprowadza Komisja powołana zarządzeniem Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Turowie.

 

§ 2

 

Pracami Komisji kieruje jej przewodniczący.

 

§ 3

 

Członkowie komisji składają ustne oświadczenie, że nie pozostają z osobami ubiegającymi się o zatrudnienie na danym stanowisku w stosunku pokrewieństwa do drugiego stopnia lub
w stosunku powinowactwa pierwszego stopnia i przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

§ 4

 

Postępowanie konkursowe odbywa się w dwóch etapach:

 

I etap naboru – wiąże się z przygotowaniem dokumentacji stanowiącej podstawę do rozpoczęcia naboru.

Komisja dokonuje czynności:

  1. zbiera i rejestruje składane oferty,
  2. selekcjonuje oferty pod względem kompletności i wymogów formalnych,
  3. odrzuca oferty złożone po terminie lub niekompletne,
  4. wybiera oferty maksymalnie 5 osób, które będą uczestniczyły w II etapie procesu naboru,
  5. ogłasza w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicay ogłoszeń w Domu Pomocy Społecznej w Turowie listę kandydatów z podaniem imienia i nazwiska oraz miejscem zamieszkania tych osób, które spełniają wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Wzór listy stanowi załącznik nr 1 do protokołu. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne będzie umieszczona w BIP do momentu ogłoszenia ostatecznych wyników naboru.

II etap naboru – wiąże się z przeprowadzeniem końcowej rekrutacji i wybraniem   kandydata.

 

Nabór na stanowisko Radcy Prawnego Domu Pomocy Społecznej w Turowie odbywa się następująco:

  1. Prezentacja kandydatów
  2. Rozmowa kwalifikacyjna pozwalająca ocenić:

1)   doświadczenie zawodowe i osiągnięcia kandydata,

2)   propozycję dotyczącą sposobu pracy (wizję pracy),

3)   znajomość przepisów prawnych, zagadnień i zadań merytorycznych przydatnych na stanowisku radcy prawnego domu pomocy społecznej,

4)   komunikatywność szczególnie wobec współpracowników,

5)   umiejętność organizacji pracy, szybkiego podejmowania decyzji, samodzielność, inicjatywę i kreatywność.

 

§ 5

 

Postępowanie w sprawie naboru powinno się odbywać w obecności wszystkich członków Komisji. W przypadku rozmowy kandydat nie może być obecny przy postępowaniu dotyczącym naboru innych kandydatów.

 

§ 6

 

 

1. O wyborze decyduje ocena: predyspozycji i umiejętności kandydata gwarantujących prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków.

 

Kryteria oceny:

 

1)   Dorobek zawodowy i osiągnięcia kandydata.

 

Skala ocen   0-10 punktów

 

2)   Propozycja dotycząca sposobu pracy (wizja pracy).

 

Skala ocen 0-10 punktów

 

3)   Znajomość przepisów prawnych, zagadnień i zadań merytorycznych przydatnych na stanowisku radcy prawnego domu pomocy społecznej.

 

Skala ocen 0-10 punktów

 

4)   Komunikatywność szczególnie wobec współpracowników.

 

Skala ocen   0-10 punktów

 

5)   Umiejętność organizacji pracy, szybkiego podejmowania decyzji, samodzielność, inicjatywę i kreatywność.

 

Skala ocen   0-10 punktów

 

2. Komisja wyłania kandydata na wolne stanowisko z największą ilością punktów uzyskanych z rozmowy kwalifikacyjnej, każdy z członków Komisji dokonuje oceny indywidualnie.

 

3. W przypadku równej ilości punktów, które kandydaci otrzymali, o wyborze zadecyduje Przewodniczący Komisji.

 

§ 7

 

Jeśli żaden z kandydatów nie uzyskał minimum 25 punktów Przewodniczący Komisji podejmuje decyzję o ogłoszeniu powtórnego naboru na wolne stanowisko.

 

§ 8

 

Po wyłonieniu kandydata zostaje sporządzony protokół podpisany przez wszystkich członków Komisji.

Protokół zawiera:

1.   określenie stanowiska urzędniczego, na które był przeprowadzony nabór, liczbę kandydatów oraz imiona, nazwiska i adresy (nie więcej niż pięciu najlepszych).

2.   informację o metodzie rekrutacji

1.   uzasadnienie danego wyboru

 

Wzór protokołu określa załącznik nr 4 do regulaminu naboru.

 

§ 9

 

Sporządzony protokół Komisja przedkłada Dyrektorowi Domu do akceptacji.

 

§ 10

 

  1. Informacje o wynikach naboru upowszechnia się w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata lub zakończenia procedury w przypadku gdy nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.
  2. Informacja zawiera w szczególności: nazwę i adres Domu Pomocy Społecznej, określenie stanowiska urzędniczego, imię i nazwisko wybranego kandydata oraz miejsce jego zamieszkania, uzasadnienie dokonanego wyboru lub uzasadnienie nie zatrudnienia żadnego kandydata.
  3. Informacje w wynikach naboru upowszechnia się w BIP i na tablicy ogłoszeń w Domu Pomocy Społecznej Turowie przez okres co najmniej 3 miesięcy.
  4. Wzór informacji stanowi załącznik nr 3 do regulaminu naboru.

 

 

§ 11

 

Dokumenty aplikacyjne kandydata wyłonionego w postępowaniu rekrutacyjnym dołącza się

do jego akt osobowych.

Dokumenty aplikacyjne osób wymienionych w protokole przeprowadzonego naboru będą

przechowywane w archiwum Domu Pomocy Społecznej w Turowie.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów niewymienionych w ust. 1 i 2 będą odbierane osobiście

przez kandydatów lub odesłane pocztą.

 

§ 12

 

Nabór może być unieważniony, jeżeli zaistniały przesłanki uniemożliwiające kandydatowi objęcie stanowiska lub został naruszony regulamin naboru.