O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
· posiadają uprawnienia do wykonywania dostaw żywności,
· posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w dostawie żywności oraz dysponują środkiem lub środkami transportu, który odpowiada (odpowiadają ) wymogom HACCP oraz osobami posiadającymi aktualne badania lekarskie upoważniające do kontaktu z żywnością lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania w/w potencjału technicznego i w/w osób zdolnych do wykonania zamówienia,
· znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej bieżące wykonania dostaw w 6 miesięcznym okresie obowiązywania umowy,
· nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ustawy Pzp.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Termin składania ofert upływa dnia 11.09.2013 r. o godzinie 10oo. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego w pokoju 13.
Otwarcie ofert nastąpi 11.09.2013 r. o godzinie 12oo w siedzibie Zamawiającego, pokój 16.
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na podstawie następujących kryteriów:
– cena – 100 %
Szczegółowe informacje są udzielane w siedzibie Zamawiającego tel. 034/3286078.
Turów, dnia 2.09.2013 r.
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej
w Turowie
mgr Marcin Huras